آغاز ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ­ثبت نام در این سامانه از ۳ خرداد آغاز و تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت، متقاضیان می‌توانند در این زمان ۵ اولویت خودرویی را انتخاب کنند.

0

اقتصادخودرو-متقاضیان خودرو، ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت به نام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی افتتاح کردند.

در دومین مرحله از طرح یکپارچه فروش خودرو, ۲۳ خودرو از سوی ۴ خودروساز داخلی و مونتاژی اعم از گروه سایپا، مدیران خودرو، فردا موتور و کرمان موتور عرضه می‌شود؛ ایران خودرو هم که در مرحله اول تمام خودرو‌های خود را پیش فروش کرده بود اعلام کرد که در صورت ظرفیت داشتن .در این مرحله شرکت می‌کند

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: در جلسه‌ای که با مدیران شرکت‌های تولید کننده خودرو‌های مونتاژی داشتیم، قول دادند فروش محصولات بر مبنای قیمت شورای رقابت باشد و ما هم این موضوع را رصد می‌کنیم تا چنانچه این اتفاق رخ نداده باشد وارد مباحث انضباطی شویم‏؛ اگر قراردادی خارج از قیمت‌های مصوب باشد سازمان‌های صمت در استان‌ها و کمیته‌های حل اختلاف و سازمان حمایت مصرف کنندگان به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

آقای فرهیدزاده ادامه داد: قیمت‌های اعلامی شورای رقابت ملاک عمل سازمان حمایت است و خودروسازان مکلف هستند بر اساس قیمت‌های شورای رقابت خودرو‌ها را عرضه کنند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه هنوز برخی از خودرو‌های مونتاژی تعیین قیمت نشده اند، افزود: منتظر تصمیم شورای رقابت در خصوص سایر خودرو‌های مونتاژی هستیم و اگر قیمت آن‌ها نیز اعلام شود ملاک عمل قرار می‌گیرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38834

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.