نسل جدید تویوتا تاکوما

تویوتا نسل جدیدی از وانت پرفروش تاکوما رونمایی کرد که قرار است امسال به بازار آمریکای شمالی عرضه شود.

0

اقتصادخودرو-تاکوما پرفروش‌ترین وانت سایز متوسط در آمریکا است، اما در سال‌های گذشته در رقابت سخت با محصولات خودروسازان آمریکایی سهمش از بازار کاهش یافته است. سهم این ماشین از حدود ۶۵ درصد در سال ۲۰۱۳ به حدود ۴۰ درصد در سال گذشته رسید.

اقتصاد خودرو

 

اقتصاد خودرو

 

تویوتا در سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۳۷ هزار دستگاه تاکوما در آمریکا فروخت. بعد از این ماشین، شورلت کلرادو، در رده دوم وانت‌های پرفروش این بخش قرار دارد که فروشش ۸۹ هزار دستگاه بود. جیپ با مدل گلادیاتور و فروش نزدیک به ۷۸ هزار دستگاه سومین مدل پرفروش سال گذشته بود.

تاکوما به کیفیت و دوام زیادش مشهور است و تویوتا می‌گوید مدل جدید را با کیفیت بهتر و دوام بیشتر ساخته است. ظاهر ماشین کاملا تغییر کرده و نسبت به قبل خشن‌تر طراحی شده است.

اتاق ماشین هم جادارتر شده است. نمایشگر بزرگ‌تر و سیستم‌های جدید هشدار به راننده از جمله فن‌آوری‌هایی است که به تاکوما اضافه شده است. تویوتا می‌گوید کمک‌فنرهای تاکوما هم نسبت به نسل قبل بهتر شده است.

موتور استاندارد تاکوما چهار سیلندر بنزینی است و ۲۷۸ اسب بخار قدرت دارد. خریداران همچنین می‌توانند برای ماشین موتور هیبرید سفارش دهند که ۳۲۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

قیمت تاکوما هنوز اعلام نشده، اما قیمت نسل کنونی این ماشین بین ۲۸ هزار تا ۴۸ هزار دلار فروخته می‌شود.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38852

توسط کامیار زین العابدینی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.