پیکاپ الکتریکی ریوین همراه با آشپزخانه‌ای لوکس

0

اقتصادخودرو-خودروسازان در حال ساخت پیکاپ های الکتریکی مانند هامر Crabwalk و فورد F-۱۵۰ لایتنینگ  با انواع ویژگی‌های جذاب و غیرمنتظره هستند.

در یک ویدیوی جدید توییتری، مدیر عامل شرکت ریوین اعلام کرده است که R۱T که در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد همراه با یک کمپ آشپزخانه خواهد بود. این آشپرخانه دارای امکاناتی مانند گاز برای پخت و پز، یک سینک ظرفشویی چهار گالنی و یک مجموعه تجهیزات ۳۰ تکه‌ای است.

این روزها خودروسازان مختلفی وقت زیادی برای تولید خودروهای پیکاپ با ویژگی های خاص، می گذارند، به طور مثال فورد وقت زیادی را برای ساخت فورد  F-۱۵۰ لایتنینگ صرف کرد.  نسل جدید هامر  GMC الکتریکی می‌تواند با استفاده از ویژگی کرب واک (CrabWalk چرخ‌های عقب را در همان جهتی که چرخ‌های جلو در سرعت‌های پایین قرار دارد، می‌چرخاند) به صورت مورب رانندگی کند و تسلا انواع ادعا‌ها را در مورد Cybertruck مطرح کرده است، از جمله چندین میز کشویی در عقب که می‌تواند به عنوان آشپزخانه سیار مورد استفاده قرار گیرد.

تعبیه آشپزخانه‌ای لوکس و همه چیز تمام در پیکاپ الکتریکی ریوین

از این گذشته، هم اکنون RJ Scaringe بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ریوین،  با انتشار توییتی از ویژگی کمپ خود که قبلاً در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود، پرده برداشت. این میز کوچک شامل یک صفحه آشپزی القایی دو شعله و یک سینک ظرفشویی با یک شیر آبپاش و یک مخزن آب چهار گالنی است. همه چیز به اصطلاح Gear Tunnel که درست در پشت صندلی‌های عقب قرار دارد به داخل بدنه کامیون R۱T راه دارد و از آن خارج می‌شود.

تعبیه آشپزخانه‌ای لوکس و همه چیز تمام در پیکاپ الکتریکی ریوین

کمپ آشپزخانه یکی از لوازم جانبی موجود  با دسترسی جانبی ۱۱ فوت مکعبی است. اجاق گاز القایی ۱۴۴۰ وات از باتری کششی  ۱۳۵.۰ کیلووات ساعتی R۱T نیرو می‌گیرد.کمپ آشپزخانه ارزان نیست و قیمتی حدود ۷۰ هزار دلار دارد. کشو‌های مینی آشپزخانه توکار دارای حروف داخلی سفارشی ساخته شده است که برای هر چنگال، چاقو و قاشق از مجموعه لوازم آشپزخانه ۳۰ تکه از Snow Peak جایی دارد.

تعبیه آشپزخانه‌ای لوکس و همه چیز تمام در پیکاپ الکتریکی ریوین

کفگیر، انبر، دربازکن قوطی، کارد و چنگال تیتانیوم، کتری آب و موارد دیگر همه بخشی از بسته بندی هستند. ریوین می‌گوید این درز‌ها به قدری خوب طراحی شده اند که هنگام رانندگی با همه این ظروف در سطح شهر صدای جغجغه  نخواهید شنید.

تعبیه آشپزخانه‌ای لوکس و همه چیز تمام در پیکاپ الکتریکی ریوین

کمپ آشپزخانه می‌تواند به روشی محبوب برای دارندگان ریوین R۱T جهت سفارشی کردن سواری خود تبدیل شود. همانطور که طراحی شده است، کمپ آشپزخانه از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که هر قسمت روی سیستم شاتل R۱T نصب می‌شود که به اجزای آن اجازه می‌دهد تا راحتی هم در داخل و هم در خارج وجود داشته باشد.

تعبیه آشپزخانه‌ای لوکس و همه چیز تمام در پیکاپ الکتریکی ریوین

ریوین گفته است که پلت فرم سیستم شاتل برای پشتیبانی از طیف وسیعی از لوازم جانبی Gear Tunnel در آینده ساخته شده است و بر اساس پاسخ‌های منتشر شده در توییت Scaringe، میز کار استاندارد همچنین دو میزگرد و یک میکروفون از گزینه‌های محبوب خواهد بود.

برای ماجراجویی‌های شبانه در فضای باز، ریوین یک بسته جداگانه ارائه می‌دهد که شامل یک چادر سه نفره است و با قیمت ۲۶۵۰ دلار در بالای تخت قرار می‌گیرد. چادر Skyrise HD Medium Rooftop دارای طول  و عرض ۵۶ در ۹۶ اینچ و ۴۸ اینچ قد است.  ریوین می‌گوید تحویل R۱T (و SUV برقی مشابه R۱S) در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=4987

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.