افتتاح نمایندگی برفی پلاستار

پلاستار، خودروساز سوئدی یک نمایندگی موقت فروش در فنلاند افتتاح کرده که کاملا از برف ساخته شده است. این خانه برفی در شهر رووانیمی در شمال فنلاند ساخته شده و حدود یک ماه برقرار است.

0

اقتصادخودرو-رووانیمی نزدیک قطب شمال است و همزمان با افتتاح خانه برفی پلاستار یک نمایشگاه طراحی هم در این شهر برگزار می‌شود. پلاستار می‌گوید با ساخت این نمایندگی موقت خواسته شیوه طراحی مینیمال اسکاندیناوی که مدلهای پلاستار با الهام از آن طراحی می‌شوند را نمایش دهد.

اقتصادخودرو

ساختمان پلاستار یک مکعب به ارتفاع دوازده متر است و برای ساختش سه هزار متر مکعب برف استفاده شده است. این برف از یک پیست اسکی در نزدیکی شهر آورده شده و پس از تعطیل شدن این نمایندگی دوباره به پیست برگردانده خواهد شد.

خانه برفی توسط معمارهای پلاستار طراحی شده و شبیه به ساختمان دفتر مرکزی کارخانه است. داخل نمایندگی علاوه بر نمایش مدل الکتریکی پلاستار ۲، مجسمههایی از قطعات مختلف ماشین هم از یخ ساخته شده است. در محوطه این نمایندگی محلی ایجاد شده که علاقهمندان میتوانند با ماشینهای پلاستار رانندگی روی یخ را تجربه کنند.

اقتصادخودرو

پلاستار همراه با ولوو از زیرمجموعه‌های کارخانه چینی جیلی است. این شرکت که فقط ماشینهای الکتریکی می‌سازد، در سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۱ هزار دستگاه ماشین فروخت. جدیدترین محصول کارخانه یک شاسی بلند الکتریکی است که قرار است در چین و آمریکا تولید شود و از زمستان آینده به بازار خواهد آمد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=35359

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.