افزایش ۳۹ درصدی تولید در روزهای ابتدایی سال/ اصلاح قیمت ها مسیر رشد تولید را هموار کرد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.

0

اقتصادخودرو-علیمردان عظیمی با اشاره به آغاز پرقدرت تولید در سال جدید، تصریح کرد: در روزهای ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۹ درصدی را در تولید به ثبت رسانده ایم که با اصلاح قیمت ها و ایجاد زمینه تامین نقدینگی بیش تر، هدف تولید خودروهای سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین محقق خواهد شد.
وی تولید کامل را وجه تمایز تولید فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: در سال گذشته تولید به صورت ناقص و دارای کسری قطعه بود که مشکلات متعددی را برای ایران خودرو و مشتریان ایجاد کرده بود و خوش بختانه در حال حاضر خودروها به صورت کامل از خط تولید خارج می شوند.
مدیرعامل ایران خودرو یکی از الزامات افزایش تولید را تامین نقدینگی و پرداخت مطالبات قطعه سازان دانست و ضمن تاکید بر نقش مهم قطعه سازان در تحقق اهداف تولید ایران خودرو گفت: یکی از راهبردهای اصلی گروه صنعتی ایران خودرو تعامل با سازندگان برای تامین به موقع و با کیفیت قطعات است که با توجه به اصلاح قیمت ها امکان ساماندهی و بهبود جهشی در این بخش با سهولت بیش تری دنبال خواهد شد.
عظیمی با بیان این که کیفیت قطعات نقش اساسی در کیفیت محصول نهایی دارد، از برنامه های بهبود کیفیت در زنجیره تامین خبر داد و گفت: روند بهبود کیفیت محصولات را با جدیت پی گیری می کنیم.
عظیمی افزایش تولید را راهکار خودروسازان برای ایجاد تعادل در بازار عنوان و اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت صمت و با اعمال الزامات، افزایش تولید محقق خواهد شد.
وی با اشاره به سبد متنوع محصولات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در سال گذشته دو محصول قدیمی سمند و ۴۰۵ براساس الزامات استاندارد از مدار تولید خارج شدند و ارتقای استاندارد محصولات در سال جدید نیز با اعمال الزامات در تولید خودروها در دستور کار قرار دارد و با جدیت بیش تری دنبال می شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به برنامه توسعه ای این خودروساز اشاره و عنوان کرد: در سال جاری محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهیم کرد و تولید خودروهای فعلی نیز با ارتقای استانداردها ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=37501

منبع ایکوپرس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.