بازسازی دیفندر آیلی

لندروور تعداد محدودی از مدل کلاسیک دیفندر را بازسازی کرده و به بازار عرضه کرده است. این ماشین‌ها از ماشینی الهام گرفته‌اند که اسپنسر ویلکس، از مدیران قدیمی شرکت از آن استفاده می‌کرد.

0

اقتصادخودرو-آقای ویلکس نقشی مهمی در ساخت اولین نسل دیفندر داشت. او در سال ۱۹۴۷ و هنگام طراحی و ساخت اولین نسل دیفندر، از املاک خود در جزیره آیلی در اسکاتلند برای آزمایش ماشین استفاده کرد. گفته می‌شود نام لندروور هم همان زمان برای شرکت انتخاب شد و نامی بود که یکی از مردم محل در وصف ماشین به کار برد.

اقتصاد خودرو

بخش خودروهای کلاسیک لندروور به همین دلیل این سری از ماشین‌ها را دیفندر آیلی نامیده است. این ماشین‌ها که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ساخته شده‌اند به طور کامل بازسازی شده و به برخی از امکانات مدرن و لوکس مجهز شده‌اند. فنربندی ماشین و ترمزها هم عوض شده تا سواری ماشین راحت‌تر شود.

اقتصاد خودرو

اقتصاد خودرو

موتور دیفندر آیلی هشت سیلندر است و ۴۰۵ اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت ماشین ۱۷۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومترش ۵.۶ ثانیه است. رنگ همه ماشین‌ها هم شبیه به ماشینی است که آقای ویلکس از آن استفاده می‌کرد. اتاق ماشین از لندرورهای معمولی لوکس‌تر است و بخشی از آن هم با چوب بشکه‌های ویسکی تزیین شده که در جزیره آیلی ساخته می‌شود.

سی دستگاه از دیفندر آیلی ساخته می‌شود. قیمت مدل دو در ۲۳۰هزار پوند (۲۹۰ هزار دلار) و قیمت مدل چهار در ۲۴۵ هزار پوند (۳۱۰ هزار دلار)‌ است.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38503

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.