توقف تولید برخی از مدل‌های پورشه به دلیل انتشار گاز‌های گلخانه‌ای

0

اقتصاد خودرو-خودروسازی پورشه پس از تولید برخی از خودروها، اکنون با برخی مسائل آلایندگی برخورد کرده است و اینطور که مشخص است برخی از خودروها بیش از اندازه آلایندگی تولید می‌کنند که باعث لطمه به محیط زیست می‌شود.

این کارخانه خودروسازی گزارش داده است که برخی از مدل‌های خودرو مشکلاتی دارند، اینطور که مشخص است مدل‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۶ Boxster، کایمان ، ۹۱۱، پانامرا و کاین مشکلاتی دارند و آن هم این است که آنها با استاندارد‌های آلایندگی مطابقت ندارند.

پورشه راهی جزء صدور توقف فروش برای این وسایل نقلیه نداشت و اکنون این رویه وضعیت را کمی پیچیده‌ کرده است. تمام این خودروها بسته اختیاری اسپورت کرونو (Sport Chrono) را دارند. نماینده پورشه ادعا کرده است که آن‌ها در تولید خودرو بسیار محتاط هستند و باید تک تک مشتقات را امتحان کنند.

پورشه توضیح می‌دهد که نمایندگی‌ها به طور معمول ماشین‌های دست دوم را می‌خرند و خودرو‌هایی که قبلاً فروخته شده‌اند ایمن باقی می‌مانند، اما در حال حاضر، فروشندگان از فروش اتومبیل‌های خاصی که مشکل آلایندگی بیش از حد دارند، ممنوع هستند، این  مشکل در هنگام نصب بسته Sport Chrono ایجاد شده است.

به زودی قرار است Zuffenhausen  یک نرم افزار در حال توسعه روی تمام اتومبیل‌هایی که اکسید نیتروژن بیش از حدی را تولید می‌کنند، نصب شود. پورشه تاکید دارد که هیچ یک از اتومبیل‌های تولیدی فعلی با این مشکل روبه‌رو نیستند و اضافه می‌کند که مشکل آلایندگی بر وسایل نقلیه جدید تأثیر نمی‌گذارد.

خودروهای اسپرتی که در گذشته آلایندگی بیش از حد داشتند، عمدتا مربوط به موتور توربودیزل ۳.۰ لیتری V۶ بوده که روی شاسی بلند‌های ماکان و Cayenne و همچنین سدان پانامرا نصب شده بود.

در سپتامبر ۲۰۱۸، پورشه اعلام کرد که قصد دارد موتور‌های دیزلی را به طور کامل بر روی هیبرید‌ها و خودرو‌های برقی کار کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.