جزئیات ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو

قالیباف گفت: قبل از اطلاع رسانی برای آغاز فرآیند ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نکنند.

0

 اقتصادخودرو-سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هرگونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت شورای رقابت است و اگر شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، باید قیمت‌ها را به قبل بازگرداند.

امید قالیباف، اظهار داشت: بیش از ۲۰۸ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آنها به سال ۱۴۰۳ موکول شد، در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو ‌برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: نتایج نوبت دهی افرادی که در مقطع تعیین شده برای ویرایش نسبت به تغییر خودرو اقدام کردند، اواسط هفته آینده اعلام می شود.

* اعلام شرایط ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه در آینده نزدیک

وی در رابطه با ثبت نام دور دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو، بیان کرد: از روز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ فرآیند ثبت‌نام متقاضیان در طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز می‌شود، متقاضیان خرید خودرو بعد از اعلام زمان‌ و شرایط ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در طرح مذکور اقدام کنند.

قالیباف تاکید کرد: قبل از اطلاع رسانی برای آغاز فرآیند ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نکنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ‌پیش از اطلاع رسانی برای ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه افتتاح حساب وکالتی مجاز نیست، بنابراین متقاضیان مرحله دوم در بازه زمانی که اعلام می‌شود نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند.

* افزایش قیمت کارخانه ای خودروهای مونتاژی مجاز نیست

وی همچنین با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت خودروسازان مونتاژی مجاز نیست، گفت: سازمان حمایت به این خودروسازان اعلام کرده است که اجازه تغییر قیمت خودرو را ندارند و شورای رقابت نیز به آنها اعلام کرده است تا زمانی که این شورا قیمت‌ها را اعلام نکرده است خودروسازان مونتاژی اجازه افزایش قیمت ندارند.

قالیباف تصریح کرد: ‌هر گونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت شورای رقابت است و اگر شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد باید قیمت‌ها را به قبل بازگرداند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38084

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.