سانگ یانگ تیوولی با چهره جدید در ایران

0

اقتصاد خودرو-همانطورکه می دانید خودروهای زیادی در گمرک مانده بودند که طی چند ماه اخیر به مرور ترخیص شدند. در این بین اما سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت مدل 2020 نیز مشاهده می شود که اخیراً ترخیص شده و حال وارد بازار شده است. این کراس اوور کره جنوبی از نظر ظاهری و در نمای جلو تفاوت هایی با نسخه قبلی دارد و احتمالاً به زودی شاهد تردد نسخه های پلاک شده در سطح کشور باشیم. چراغ های جلو کاملاً تغییر چهره داده اند و خشن تر و جدی تر از گذشته شده اند. طرح سپر و مه شکن های جلو نیز تغییر کرده و حال با خودرویی بروزتر سر و کار داریم.

سانگ یانگ تیوولی 2020 از فنی تفاوتی نسبت به مدل های کنونی ندارد و به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند حداکثر 128 اسب بخار و 160 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته استاندارد آلایندگی سانگ یانگ تیوولی 2020 یورو 6 است و جزو بروز ترین خودروهای داخل کشور است.

تیوولی 2020 در داخل کابین نیز تغییرات زیادی دارد و کنسول میانی به کلی تغییر کرده و حال بروزتر و مدرن تر شده است.

اما کمترین تغییرت تیوولی 2020 در نمای عقب است که چراغ ها و طرح سپر کمی تغییر کرده و نسبت به مدل کنونی کامل تر و پخته تر شده است.

حال با ترخیص شدن تمامی خودروهای داخل گمرک، به نظر می رسد که باید به زودی شاهد عرضه نسخه های تولید داخل تیوولی باشیم که می تواند از نظر قیمتی، در رده بسیار خوبی قرار بگیرد.

 

 

*فرامرز عبدالهی

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=735

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.