شناسایی ۵۲۰ هزار خودرو لوکس برای سال جاری

رییس سازمان امور مالیاتی گفت:۵۲۰ هزار خودرو لوکس نیز برای سال ۱۴۰۲ شناسایی شده که به گفته سازمان امور مالیاتی اقدامات مربوط به آن‌ها به سرعت در دستور کار این سازمان قرار خواهد گرفت.

0

اقتصاد خودرو – هادی سبحانیان، رییس سازمان امور مالیاتی در مورد مالیات بر خانه‌های لوکس گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲ هزار خانه لوکس شناسایی شده است که بر این اساس میزان مالیات تشخیصی از این تعداد خانه ۳۹۲ میلیارد تومان بوده است؛ در این بین تنها ۲۵ میلیارد تومان مالیات وصول شده است.

رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به چالش اخذ داده‌های معتبر در حوزه خانه‌های لوکس گفت: در حال پیگیری آن هستیم که با کمک سازمان ثبت و شهرداری‌ها اعتبار داده‌ها را افزایش دهیم.

سبحانیان در خصوص مالیات خودرو‌های لوکس گفت: در سال ۱۴۰۰، ۱۷۷ هزار خودرو لوکس شناسایی شده است که برای آن‌ها دو هزار میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده است.

او گفت: از این رقم ۷۷۰ میلیارد تومان وصول شده است. در سال ۱۴۰۱، ۲۶۳ هزار خودرو شناسایی و ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان مالیات تومان تعیین شد. از این رقم ۲۰ میلیارد تومان مالیات وصول شده که علت آن این است که مالیات‌ها به تازگی به مودیان اعلام شده است.

سبحانیان گفت: ۵۲۰ هزار خودرو لوکس نیز برای سال ۱۴۰۲ شناسایی شده که به گفته سازمان امور مالیاتی اقدامات مربوط به آن‌ها به سرعت در دستور کار این سازمان قرار خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=39140

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.