عکسهای جاسوسی از مک لارن سابر

0

اقتصاد خودرو-این عکس ها همچنین تأیید می کنند که ارائه آثار تجاری قبلی در واقع این مدل با عملکرد بالا است.

سابر از یک سبک و سیاق تیز متناسب با نام آن برخوردار است. در جلو، عناصر عمودی نوک تیز، مانند گوشه های فاشیای جلویی، وجود دارد. چراغهای جلوی کوچک و باریک نزدیک نوک بینی هستند. در حالی که در اینجا به راحتی قابل مشاهده نیست، در کنار پایه شیشه جلو نیز قسمتهای منفذی وجود دارد. عکس جاسوسی قبلی نشان می دهد که این وسیله نقلیه درهای پروانه ای دارد.

از منظر سه چهارم عقب، می توان شکل پیچیده بدنه را برای هدایت هوا دقیقاً در مکانی که مهندسان مک لارن می خواهند، مشاهده کرد. ورودی هایی وجود دارد که سقف با پوشش موتور مطابقت دارد و یک باله عمودی نیز در آنجا شروع می شود. اگزوز باریک از انتهای عرشه عقب بیرون می آید و یک دیفیوزر عظیم در زیر آن قرار دارد.

شایعاتی در مورد ساخت یک هایپرکار شدیدتر از طرف مک لارن در سال 2018 زمانی منتشر شد که اطلاعاتی حاکی از آن بود که تیم عملیات ویژه این شرکت در حال کار بر روی چیزی با نام رمز BC-03 است. گفته می شود این خودروی جاده ای از مک لارن اولتیمت ویژن گرن توریسمو کانسپت است که از یک نوع جدید و پیشرفته فیبر کربن استفاده می کند. این شرکت قصد داشت فقط پنج واحد از این مدل بسازد.

گفته می شود پیشرانه سابر از نسخه هیبریدی نسخه 4.0 لیتری توئین توربو V8 4.0 لیتری سنا حاصل می شود. گفته می شود این افزایش الکتریکی، خروجی را به 1343 اسب بخار (846 کیلووات) می رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.