«قوی‌ترین» مدل رنج‌روور به بازار آمد

شرکت لندروور مدل تقویت‌شده‌ای از رنج‌روور اسپرت رونمایی کرده و می‌گوید این ماشین پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین رنج‌رووری است که این کارخانه تاکنون ساخته است. اولین سری این مدل به همه فروخته نمی‌شود و تنها کسانی که از طرف کارخانه انتخاب شده‌اند می‌توانند آن را بخرند.

0

اقتصاد خودرو-مدل تقویت‌شده رنج‌روور اسپرت با پسوند SV از مدل‌ معمولی متمایز شده است. ظاهر ماشین تغییر زیادی نکرده، فقط سپرها عوض شده و قطعاتی از بدنه با فیبرکربن ساخته شده است. دلیل استفاده از فیبرکربن کاهش وزن است که باعث شده ماشین چابک‌تر شود.

رنج‌روور اسپرت SV+اقتصاد خودرو

 

رنج‌روور اسپرت SV+اقتصاد خودرو

 

موتور ماشین هشت سیلندر بنزینی است که با همکاری ب‌ام‌و به فن‌آوری هیبرید مجهز شده است. قدرت موتور ۶۳۵ اسب بخار است. خودروساز انگلیسی می‌گوید حداکثر سرعت ماشین ۲۹۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومترش ۳.۶ ثانیه است.

اتاق ماشین از مدل معمولی رنج‌روور اسپرت لوکس‌تر است. از جمله امکانات جدید، صندلی‌هایی است که به سیستم صوتی ماشین که ۲۹ بلندگو دارد وصل است و با لرزه‌هایی به صدای موسیقی واکنش نشان می‌دهد تا سرنشینان موسیقی را بهتر احساس کنند. این فن‌آوری توسط یک شرکت کانادایی به نام «ساب‌پک» اختراع شده و اولین بار است که در صندلی‌های ماشین استفاده می‌شود.

 

رنج‌روور اسپرت SV+اقتصاد خودرو

 

اولین سری از رنج‌روور اسپرت SV به طور کامل پیش‌فروش شده است. کارخانه برای فروش این مدل مشتری‌ها را انتخاب کرده و آنها را برای خرید دعوت کرده بود. قیمت ماشین اعلام نشده، اما بین ۲۱۰ هزار تا ۲۴۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

این رنج‌روور از آخرین مدل‌های بنزینی است که کارخانه تولید می‌کند. شرکت جگوار-لندروور تحت مالکیت شرکت هندی تاتا است و به تازگی با تغییرات ساختاری در مدیریت شرکت نامش را به JLR تغییر داده و می‌خواهد محصولاتش لوکس‌تر باشد. اولین مدل الکتریکی رنج‌روور سال ۲۰۲۵ به بازار خواهد آمد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=39208

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.