هشدار وقوع بهمن در برخی محورها در پایان هفته

0
اقتصاد خودرو-مرکز مدیریت راه‌های این سازمان اعلام کرد: از اواخر وقت امروز چهارشنبه تا جمعه سوم بهمن، بارش برف، کولاک برف و رخداد مه همچنین کاهش دید افقی، وزش باد شدید با سرعت ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت و احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات رشته کوه البرز پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس پیش‌بینی تغییرات جوی جاده‌ها، از اواخر وقت امروز تا جمعه سوم بهمن، بارش برف، کولاک برف و رخداد مه همچنین کاهش دید افقی، وزش باد شدید با سرعت ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت و احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات رشته کوه البرز پیش‌بینی می‌شود.
این شرایط در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی همچنین شمال استان‌های تهران، البرز و قزوین حاکم خواهد بود.
بر اساس این گزارش، پیش بینی بارش برف و باران در محور‌های کندوان، فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین-رشت در این مدت وجود دارد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: تمهیدات لازم برای حضور به موقع راهداران و فعالیت آن‌ها در جاده‌ها، اندیشیده شده است و در این باره هماهنگی برای گشت‌زنی ناوگان راهداری، هماهنگی برای استقرار ماشین آلات راهداری و آمادگی کامل راهدارخانه‌ها انجام شده است.
این سازمان همچنین اعلام کرد: به راننده‌ها و مسافران جاده‌ای توصیه می‌شود حتما قبل از حرکت، آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را از سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ کسب کنند.
سازمان راهداری به رانندگان توصیه کرد: حتما هنگام رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار دهند و همچنین خودرو‌ها باید به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.