هم اندیشی نمایندگان استانی صدور اسناد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان

سومین گردهمایی و نشست هم اندیشی استانی نمایندگی های صدور اسناد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

0

به گزارش”اقتصادخودرو” به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی عصر چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی و ۳۱ نماینده از استان‌های منطقه ۲ کشوری در هتل پارک حیات شهر مقدس مشهد برگزار شد.

در بخشی از این گردهمایی مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی توضیحاتی را ارائه کرد و در ادامه نمایندگان مدعو به بیان سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در این نشست با قدردانی از نمایندگان استانی منطقه ۲ کشوری سخنانی را در خصوص اهمیت تکریم ارباب رجوع، دقت در انجام امور و همچنین جایگاه اصالت مدارک بین المللی رانندگی و خودرو در سفرهای خارجی توضیحاتی را ارائه کرد.

گردهمایی نمایندگان با معرفی و اهداء هدایای ویژه از سوی دکتر صوفی به نماینده پیشکسوت و قدیمی ترین نماینده کانون با پنجاه سال سابقه همکاری، نماینده برتر فروش منطقه ۲ در سال ۱۴۰۰ و نماینده برتر از حیث رعایت شاخص های حسن انجام کار به کار خود خاتمه داد‌‌ و شرکت کنندگان از نمایشگاه خودروهای تاریخی و کلاسیک ، کمپر و کاروان که به همت حوزه اتومبیلرانی استان خراسان رضوی در محوطه هتل برگزار شد، بازدید کردند.

در این نمایشگاه حدود ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت شامل خودروهای دودیفرانسیل و سافاری، تاریخی و کلاسیک، کمپر و کاروان، موتورسیکلت های مسافرتی و بالای ۲۵۰ سی سی به عنوان بخشی از ظرفیت های غنی استان خراسان رضوی در حوزه موبیلیتی به نمایش گذاشته شد.

دکتر محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی و مادر شاهی رییس جامعه هتلداران مشهد، از این نمایشگاه بازدید کردند.

سومین گردهمایی و نشست هم اندیشی استانی نمایندگی های صدور اسناد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=26097

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.