چطور گرده درختان را از روی ماشین پاک کنیم؟

0

اقتصاد خودرو– زمستان که فصل بارندگی و برف  تمام شد و اکنون بسیاری خوشحال از عدم بارندگی هستند زیرا خودروهایشان از بارش باران در امان می ماند اما با این وجود، یک مشکل دیگر وجود دارد که باعث دردسرهایی می شود که آن هم گرده درختان است.

اگر گرده درختان از بین نرود،می‌تواند بدنه اتومبیل را از بین ببرد. در این گزارش نحوه تمیز کردن گرده گیاهان آورده شده است.

در اوایل بهار، درختان، به ویژه درختان مخروطی مقدار زیادی گرده آزاد می‌کنند.گرده درختان، یک گرد و غبار به رنگ زرد مایل به سبز است.

مسئله ای که وجود دارد، این است که خود گرده مضر نیست. برای برخی از افراد، نفس کشیدن را دشوارتر می‌کند یا باعث عطسه می‌شود، مشکلی که بهتر است برای رفع آن به متخصصان پزشکی مراجعه شود. وقتی گرده‌ها روی هر سطحی می‌نشینند، معمولاً در آنجا می‌مانند تا زمانی که باد یا باران آن را از بین ببرد.

ساده‌ترین راه حل برای جمع شدن گرده، شستن ماشین  است. برای شست و شو نیاز به مواد ساده ای مانند تمیز کننده شستشوی ماشین، اسفنج، حوله‌های میکروفیبر و سطل دارید. شیلنگ آب را باز و نازل را به حالت عادی تنظیم کنید. از بالای ماشین تا پایین  وسیله نقلیه را بشویید.

بعد، شیلنگ را کنار بگذارید، یک محلول شستشوی ماشین تهیه کنید و سطل را پر از آب و محلول کنید و از یک اسفنج سنگین استفاده کنید تا از هر سطح عبور کند.از اسفنج جداگانه برای سطوح غیر رنگ مانند چرخ، کروم و شیشه استفاده کنید.

اتومبیل خود را با یک حوله تمیز، خشک کنید و بلافاصله محلول موم ماشین را استفاده کنید. اگر حجم گرده زیاد است از این مرحله صرف نظر کنید. گرده‌ها به رنگ خودرو آسیب می‌رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.