۳۵٪ خودروهای جک دست‌دوم، در قسمت درب‌ها، لیسه‌گیری یا صافکاری شدند!

با توجه به افزایش قیمت خودرو و نوسان بازار، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند سراغ خرید خودروی دست‌دوم با کیفیت و مدل بالاتر بروند. درحال حاضر خودروی جک، در تیپ‌های مختلف، جزو ماشین‌های پرطرفدار در بازار خودروی نو و دست‌دوم محسوب می‌شود.

0

اقتصادخودرو-براساس بررسی گزارش‌های کارشناسی خودرو در کارنامه، این ماشین پرفروش بعد از چندسال کارکرد، دچار عیوبی می‌شود که بهتر است قبل از خرید نسبت به آن‌ها آگاهی داشت.

لازم به ذکر است که مرجع اطلاعات ارائه‌شده، هر روز توسط مجموعه کارنامه به‌روزسانی می‌شوند و درصدهای موجود در این گزارش، با بررسی یک به یک گزارش‌های به دست آمده استخراج شده است.

۳٪ تا ۱۴٪ از گلگیر خودروهای جک دست‌دوم، در معرض تعویض یا رنگ‌شدگی قرار گرفتند

 

براساس گزارش کارشناسی کارنامه، گلگیر خودروهای جک دست دوم در معرض آسیب زیادی قرار دارند. ۳۰٪ گلگیرها صافکاری بدون رنگ دارند، ۵۷٪ از آن‌ها دچار فرورفتگی و۳٪ آن‌ها تعویضی هستند.

۳۵٪ خودروهای جک دست‌دوم، در قسمت درب‌ها، لیسه‌گیری یا صافکاری شدند!

 

۳۵٪ تا ۷۰٪ خودروهای جک دست‌دوم، در قسمت درب‌ها آسیب‌دیده‌اند

 

این گزارش براساس بررسی ۴ درب خودروی جک در وبسایت کارنامه به دست آمده و نشان می‌دهد که از هر ۱۰۰ خودروی جک دست‌دوم، حداقل یک درب از ۷۰ خودرو، فرورفتگی دارد. درب‌ ۳۵٪ از خودروها لیسه‌گیری یا صافکاری شدند و ۵٪ از درب‌ها تعویضی می‌باشند.

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید، فرورفتگی و خط و خش درب‌ها، درصد زیادی از ایرادات مربوط به بخش بدنه را شامل می‌شود.

۳۵٪ خودروهای جک دست‌دوم، در قسمت درب‌ها، لیسه‌گیری یا صافکاری شدند!

                                    مشاهده گزارش کارشناسی خودرو جک

شاسی و ستون جک‌های دست‌دوم، جزو آیتم‌های باکیفیت این خودرو به حساب می‌آیند.

براساس گزارش کارشناسان کارنامه، آماری در ارتباط با آسیب شاسی خودروهای جک دست‌دوم وجود ندارد و با توجه به این که تنها ۳٪ ستون این خودروها در معرض رنگ یا تعویض قرار گرفته‌اند به نظر می‌رسد کیفیت شاسی و ستون جک دست‌دوم قابل قبول باشد.

نکته جالب درباره سپر این خودروها این است که حدود ۸٪ از آن‌ها از لحاظ ظاهری سالم نبودند و باقی خودروها سپر به ظاهر بی عیبی داشته اند.

 

۳۵٪ خودروهای جک دست‌دوم، در قسمت درب‌ها، لیسه‌گیری یا صافکاری شدند!

 

سقف ماشین‌های جک دست‌دوم با صدمات مختلفی روبه‌رو هستند

سقف خودروهای جک دست‌دوم به عنوان یکی از بخش‌های مهم بدنه این خودرو، در معرض ایرادات رایجی قرار دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. اما این نکته را درنظر بگیرید که در مقایسه با سایر خودروها، سقف جک دست‌دوم به شکل محدودتری در معرض آسیب قرار گرفته است.

  • سقف ۲۱٪ از خودروهای جک دارای خط و خش می‌باشد.
  • سقف ۱۸٪ خودروهای جک دچار فرورفتگی‌ست.
  • سقف ۱۲٪ خودروهای جک دست دوم، رنگ سوختگی دارد.

«کارنامه»؛ مرجع کارشناسی خودرو

آنچه در مطالب قبل خواندید نتیجه بررسی گزارش کارشناسی خودرو در مجموعه کارنامه است.

کارشناسان خودرو در کارنامه با تکیه بر تجربه و دانش، و با آگاهی نسبت به ایرادات رایج خودروهای مختلف، و به کمک بهترین ابزار و دقیق‌ترین روش، ۰ تا ۱۰۰ یک خودرو را بررسی می‌کنند تا گزارش کامل و قابل استنادی از آن را در اختیار متقاضی کارشناسی قرار دهند.

کارنامه هم‌اکنون به غیر از تهران، در پنج شهر دیگر یعنی رشت، شیراز، مشهد، اصفهان و کرج آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرامی است. بررسی وضعیت خودرو با ارزیابی بیش از ۴۳۰ نقطه از ماشین در کارنامه انجام می‌شود و گزارش نهایی علاوه بر نظارت تیم کارنامه، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تحت ضمانت قرار دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=35068

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.