پاویون ایران در نمایشگاه FITUR 2023 با استقبال ویژه بازدیدکنندگان و علاقه مندان مواجه شد

معاون گردشگری کشور، استقبال از فیتور 2023 و پاویون کشورمان در این رویداد بین المللی از سوی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت گردشگری را ویژه و مطلوب توصیف کرد.

0

اقتصادخودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، علی اصغر شالبافیان در حاشیه برپایی غرفه ایران در چهل و سومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری FITUR که 28 دی تا 2 بهمن 1401 در مادرید اسپانیا برگزار شد، با بیان اینکه پاویون کشورمان در این رویداد بین المللی با استقبال ویژه ای از سوی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت گردشگری مواجه شد، گفت: طراحی پاویون کشورمان در این دوره از نمایشگاه بسیار منحصر به فرد بود.

او افزود: در طراحی غرفه ایران از نمادهای فرهنگی و معماری زیبای سراسر کشور استفاده شده بود که این موضوع خود بر جذب بیشتر علاقه مندان به فرهنگ و تمدن کهن و غنی کشورمان و بازدید از دستاوردهای نمایندگان ایران در این نمایشگاه، کمک کرد.

شالبافیان به حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان با دستان پر در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرغم شرایط و جو نامطلوبی که علیه ایران وجود داشت، دفاتر خدمات مسافرتی از استان های تهران، خراسان شمالی، کردستان، فارس و اصفهان در غرفه کشورمان حضور داشتند و به معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری، فرهنگی، تاریخی، بومگردی و … ایران پرداختند.

معاون گردشگری کشور اظهار امیدواری کرد، حضور در این نمایشگاه برای دفاتر خدمات مسافرتی که سفیران فرهنگی کشورمان هستند، آثار اقتصادی مطلوبی به همراه داشته باشد و به افزایش آمار جذب گردشگر و مسافران خارجی منجر شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=35310

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.