تمایل کشورهای حاضر در فیتور 2023 برای تبادل گردشگر با ایران

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: شرکت ها و آژانس های خارجی حاضر در نمایشگاه گردشگری فیتور امسال، مشتاق و علاقه مند به انجام مذاکره، امضاء تفاهم نامه و قرارداد برای تبادل توریست با ایران هستند.

0

اقتصادخودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمدحسین صوفی در حاشیه برپایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور در مادرید اسپانیا با بیان این که گردشگری موجب تقویت روابط ملت ها، تبادل فرهنگی، شناخت بیشتر مردم کشورها از فرهنگ و تمدن و آئین دیگر مردم دنیا می شود، گفت: خوشبختانه چهل و سومین نمایشگاه گردشگری فیتور امسال برای ایران فرصت مغتنمی بود.

مسئول پاویون جمهوری اسلامی ایران در فیتور، افزود: در شرایطی که همه دشمنان ایران، دشمنان مردم و کشور به دنبال ایران گریزی و ایجاد ایران هراسی بودند، غرفه ایران به دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور متعهدانه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی در فیتور 2023 برپا شد.

او در خصوص میزان استقبال از حضور نمایندگان ایران در این رویداد بین المللی، اظهار داشت: استقبال از غرفه ایران موجب شد تا حتی در روز پایانی نیز شاهد حضور مردم و بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف و همچنین شرکت ها و آژانس های سراسر دنیا که مشتاق و علاقه مند به انجام مذاکره، امضاء تفاهم نامه و قرارداد برای تبادل توریست با ایران هستند، در غرفه ایران باشیم.

صوفی ادامه داد: این دوره از نمایشگاه فیتور فرصت خوبی فراهم آورد که کنشگران، فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری کشورمان بتوانند، ضمن معرفی ظرفیت های گردشگری، سرمایه گذاری و همچنین فرهنگ و تمدن، آئین و تاریخ باشکوه ایران، برای ارائه تصویر درست از امنیت و شرایط حقیقی کشور اقدام کنند.

او در پایان تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، امسال هم غرفه ایران با قدرت و با شکوه برگزار شد و توانستیم به اهداف پیش بینی شده برسیم و در کنار آن با اهداف شوم گروه هایی که به دنبال ایجاد ایران هراسی و خدشه دار کردن تصویر کشورمان در اذهان جهانی هستند، مقابله کنیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=35372

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.