گروه سايپا در ٤ بهمن ماه ركورد كل توليد سال ١٤٠٠ را شكست

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خبر داد:

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازي سايپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعيين شده از سوي مديرعامل گروه مبني بر افزايش توليد در سال ١٤٠١، استراتژي خود را بر همين اساس تعيين و تمامی تامين كنندگان و قطعه سازان را مكلف به اجراي آن کرد.

0

اقتصادخودرو-مسعود پروین گفت: اين گروه خودروسازي با وجود خروج ٣ محصول پرتيراژ تيبا، تيبا٢ و ساينا از سبد محصولات، توانست در ٤ بهمن ماه سال جاري با توليد 398 هزار و  ١١١ دستگاه خودرو از كل توليد سال ١٤٠٠ گروه سايپا با توليد 397 هزار و  ٨٠ دستگاه  عبور کند.

 او افزود: این رکوردشکنی حاصل برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال جاری و اجرا در سایت های تولیدی و تامین کنندگان و بر اساس اهداف تعریف شده از سوی مدیریت ارشد سازمان صورت پذیرفت و نتیجه آن رکوردشکنی های متعدد طي ماه هاي گذشته بوده است.

 معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در زمان های مختلف طی سال جاری، ٣ سايت توليدي اين گروه خودرو سازي توانست  از ركورد توليد سال گذشته عبور کند. در همين رابطه سايت بن رو در ٢ آبان با توليد 23 هزار و  ٦٠٠ دستگاه خودرو، سايت سايپا ديزل در ٢٨ آبان با توليد هزار و ١٠٥ دستگاه خودرو و سايت پارس خودرو در ٨ دي ماه با توليد 103 هزارو  ١٥٩ دستگاه خودرو  توانستند ركورد كل سال گذشته خود را بشكنند.

او افزود: علاوه بر این گروه خودروسازي در ٦ آذرماه سال جاري توانسته با توليد 20 هزار و  ٨٦٩ دستگاه شاهين، از ركورد توليد اين محصول استراتژيك نيز عبور کند.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=35380

منبع سایپا نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.