معرفی دومین هوندای الکتریکی در اروپا

هوندا دومین مدل الکتریکی خود در بازار اروپا را معرفی کرد. این ماشین یک شاسی‌بلند کوچک است که با همکاری شرکای چینی هوندا تولید می‌شود. هوندا این ماشین را پاییز گذشته به بازار چین عرضه کرد و اکنون قصد دارد آن را با نام e:Ny1 به اروپا صادر کند.

0

اقتصادخودرو-e:Ny1 با مدل بنزینی هوندا HR-V اشتراک زیادی دارد و تنها چراغ‌ها و جلوپنجره‌اش متفاوت است. اتاق ماشین هم تقریبا با HR-V یکی است و فقط به جای نمایشگر کوچک شاسی‌بلند بنزینی، یک نمایشگر بزرگ ۱۵ اینچی روی داشبورد است.

هوندا می‌گوید e:Ny1 با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۱۲ کیلومتر حرکت کند و زمان شارژ باتری‌ها از ده درصد تا ۸۰ درصد حدود ۴۵ دقیقه است.

اقتصاد خودرو

اولین مدل الکتریکی هوندا یک هچ‌بک کوچک بود که به خاطر ظاهر و ایده‌های نوآورانه‌اش بسیار مورد توجه قرار گرفت، اما قیمت گران و باتری‌های ضعیف باعث شد فروش خوبی نداشته باشد. هوندا با اضافه‌کردن یک سی‌بلند الکتریکی می‌خواهد بخشی از این انتقادها را پاسخ دهد.

قیمت ماشین هنوز اعلام نشده، اما رسانه‌ها قیمت پایه‌اش را حدود ۴۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌کنند. e:Ny1 در بازاری وارد می‌شود که رقابت در آن بسیار سخت است و پژو، هیوندای و کیا بازار را قبضه کرده‌اند.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38610

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.