امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو وجود ندارد

با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.

0
اقتصادخودرو-مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی از سوم خرداد آغاز شده است، اما متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی واریز کرده اند با خطا‌های متعدد برای ثبت ۵ اولویت مورد نظر خود روبرو می‌شوند.
امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو وجود ندارد
سامانه ابتدا مشکلاتی در خصوص تایید حساب‌های وکالتی داشت و بعد هنگام وارد کردن کد ملی، متقاضیان دچار مشکل می‌شدند، از صبح امروز متقاضیان هنگام انتخاب خودرو‌ها با پیامی مواجه می‌شوند که از آن‌ها می‌خواهد لحظاتی دیگر دوباره تلاش کنند، اما این پیام در ساعات مختلف مدام برای متقاضیان تکرار می‌شود و امکان ثبت خودرو همچنان وجود ندارد.
روز گذشته مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفته بود؛ اختلالات سایت رفع شده است و سامانه فعال است و اگر متقاضیان در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند.
گفتنی است؛ فرایند انتخاب خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی از سوم خرداد آغاز شده و تا ۱۰ خرداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در این زمان ۵ اولویت خودرویی را انتخاب کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38889

منبع صداوسیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.