افزایش همکاری‌های گروه سایپا و بانک رفاه کارگران

در نشست مشترک مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و بانک رفاه کارگران مطرح شد:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران در نشستی مشترک راه‌های تقویت تعاملات فی‌ما‌بین را مورد بررسی تخصصی قرار دادند و قرار شد،‌ منابع مالی طرح‌های اولویت‌دار گروه سایپا با راهکارهای نوین بانکی،‌ تامین شود.

0

اقتصاد خودرو-جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشستی که با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران، برگزار شد ضمن بررسی راه‌های تقویت همکاری‌ها و رفع موانع و مشکلات فرارو گفت: گروه سایپا از گردش مالی بالایی برخوردار است و لذا این امر می تواند در تعامل با بانک‌ها، تاثیر مثبتی داشته باشد.

او با توجه به مشکل نقدینگی که در حوزه صنعت وجود دارد، افزود: با وجود مشکلات مالی موجود در حوزه صنعت و در جهت پاسخ به تعهدات ایجاد شده و همچنین تامین مالی در حوزه زنجیره تامین، نیاز به همراهی و مساعدت شبکه بانکی کشور وجود دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در سال جاری حدود 20 هزار خودرو از تعهدات گذشته سایپا کاهش یافته و بیش از 110 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتری شده و برای ادامه این مسیر نیاز به حمایت شبکه بانکی است.

او افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه افزایش تولید محصولات جاری، معرفی و عرضه محصولات جدید، واردات خودرو، ورود قوای محرکه جدید و … در دست انجام است که این مسیر با همراهی شبکه بانکی روند بهتری را طی خواهد کرد.

اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با بیان اینکه این بانک آماده همکاری و تعامل بیشتر با گروه خودروسازی سایپا است،‌ گفت: سال 1403 که به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده مدلی طراحی شده که بتوانیم از ظرفیت مردم استفاده کرده و در قالب طرح‌های نوین، نیاز مالی واحدهای صنعتی را تامین کنیم. قاعدتا این موضوع کمک می‌کند که ما بیش از گذشته در کنار شرکت سایپا قرار گیریم.

او با بیان اینکه بانک رفاه کارگران خود را ملزم به کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی کرده است، تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که در مجموعه سایپا وجود دارد به نظر می‌رسد جهش تولید با مشارکت مردم میسر می‌شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد مضاعف فعالیت‌های شرکت سایپا خواهیم بود.

مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه می‌تواند در سطح مناسبی به گروه سایپا در حوزه‌ تامین مالی ریالی- ارزی،‌ اوراق گام، اوراق سپرده گواهی خاص و ال سی داخلی،‌خدمات ارائه دهد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=53120

منبع سایپا نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.