جاده چالوس همچنان مسدود است

رئیس پلیس راه کشور از مسدود بودن محور چالوس به دلیل سیلاب شب گذشته خبر داد.

0

اقتصاد خودرو-رئیس پلیس راه کشور با اشاره به مسدود بودن محور چالوس به دلیل سیلاب شب گذشته، گفت: این محور همچنان مسدود است و هموطنان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

سردار مومنی گفت: از شب گذشته محور چالوس را به دلیل سیل بسته اعلام کردیم. این محور کماکان مسدود است و هموطنان برای تردد می‌توانند از محور‌های جایگزین فیروزکوه و هراز استفاده کنند. هموطنانی که در شهر‌های غربی استان مازندران هستند نیز می‌توانند از محور رشت – قزوین استفاده کنند.

وی با اشاره به سیل شب گذشته چالوس گفت: به جهت امنیت و ایمنی مردم راه را در این محور مسدود کردیم. با تلاش هلال احمر، راهداری و … تا جایی که امکان داشت مسیر بازگشایی شد و تعدادی از خودرو‌هایی که مسیر را آمده بودند، به مسیر خود ادامه دادند و برخی از خودرو‌ها نیز مجبور شدند به مبدایی که حرکت کرده بودند، بازگردند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: امروز هم با توجه به اینکه سازمان هواشناسی برای بسیاری از مناطق گرد و خاک و بارش را پیش بینی کرده، مخصوصا در استان‌های کویری، توصیه می‌شود هموطنان مراعات لازم را داشته باشند؛ چراکه در شرایط گرد و خاک طبیعتا خطر تصادف بالا می‌رود و بنابراین از مردم می‌خواهیم مراعات کنند، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و اگر شرایط مناسب نبود در گوشه‌ای متوقف شوند و بعد از مناسب شدن شرایط آب و هوایی به مسیر خود ادامه دهند.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=53158

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.