دعوت مدیرعامل و کارکنان ایران‌خودرو از مردم برای حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، در بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت سال روز شهادت شهدای هفت تیر و همچنین یاد و خاطره رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، از آحاد مردم ایران اسلامی دعوت کردند تا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز بار دیگر حضور حماسی خود را به نمایش بگذارند.

0

اقتصاد خودرو– بیانیه آبی‌پوشان جاده مخصوص به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پس از شهادت جان‌سوز رییس جمهور کشور، آیت‌الله شهید رییسی، توجه جهانیان به سوی صحنه انتخابات در ایران است، انتخاباتی که با حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم فهیم ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ کشور به ثبت خواهد رساند.
مشارکت بالا و پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده، تقویت سرمایه اجتماعی و وحدت ملی را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر این مشارکت و خواست و مطالبه‌گری، سبب آبادانی و پیشرفت کشور خواهد شد.
ما کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن گرامی‌داشت سال روز شهادت شهدای هفت تیر و همچنین یاد و خاطره رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، از ملت شریف ایران به ویژه صنعت‌گران برای حضور پر شور ‌و شعور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت می‌کنیم.
بی تردید پانزدهم تیرماه عرصه دیگری برای افتخارآفرینی ایرانیان خواهد بود تا با مشارکت‌ فعالانه و آگاهانه خود، نقش سازنده‌شان را در تعیین سرنوشت و آینده کشور به خوبی ایفا کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=53821

منبع ایکوپرس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.