مهلت 9ماهه دادستانی به یک خودروساز برای استانداردسازی محصولاتش

دادستان تهران گفت: یک شرکت خودروسازی مکلف شده است تا پایان سال جاری، استانداردهای 85 گانه را درباره تمام محصولات خود اخذ و هر ماه گزارشی از روند پیشرفت اقدامات صورت گرفته را به این دادستانی گزارش کند.

0

اقتصاد خودرو-علی صالحی با اشاره به مهلت ابلاغی به منظور استانداردسازی افزود: موعد زمانی معینی با نظارت دادستانی تهران جهت ارتقاء و نیل به استانداردهای ۸۵ گانه که سه مورد آن عملیاتی نشده است به این شرکت خودروساری داده می‌شود و باید گزارش پیشرفت اقدامات را ماهیانه به این دادستانی وسازمان ملی استاندارد ارائه تا روند تکمیل مراحل استاندارد سازی تحت رصد و نظارت دقیق قرار گیرد.

او بیان کرد: در این شرکت خودروسازی 4 هزار نیرو به صورت مستقیم شاغل هستند و تامین‌کننده‌ها و شرکت‌های وابسته وجود دارند که باید از بیکاری نیروهای شاغل آنها جلوگیری شود.

صالحی در مورد ارزیابی بازدید انجام شده گفت: در این شرکت شاهد این بودیم که جوانان متخصص، اقدامات قابل توجهی در افزایش تولید، ارتقای کیفیت و تولید محصولات جدید انجام دادند.

او با اشاره به مشکلات مطرح شده در این شرکت خودروسازی بیان داشت: مدیرعامل شرکت در جلسه‌ دیروز ملاقات مردمی مشکلات خود را با رئیس قوه قضائیه مطرح کرد؛ رئیس قوه قضائیه هم به اینجانب دستوری مبنی بر بازدید میدانی صادر کردند. کمتر از ۲۴ ساعت از دستور صادره، بازدید از شرکت و بررسی مشکلات اعلامی صورت پذیرفت و جلسه‌ای با مدیران مرتبط به منظور چاره اندیشی درمورد مشکلات همزمان با بازدید برگزار شد.

صالحی اعلام کرد: مقرر شده بود که تولید محصولات این شرکت تا تاریخ ۳۱ تیرماه متوقف که این امر منتهی به تعطیلی کارخانه می‌شد؛ بنابراین  اولویت‌ها بررسی و با جمع بندی  نقطه نظرات، شرکت خودروسازی مکلف شد تا پایان سال و با اعلام ماهیانه میزان پیشرفت، برای حل مشکل اخذ استاندارد محصولات اقدام کند.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=53699

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.