نسل جدید پرفروش‌ترین ب‌ام‌و

ب‌ام‌و نسل جدیدی از شاسی‌بلند X3 رونمایی کرد. نسل جدید X3 در چهار مدل با موتورهای دیزل، بنزینی و هیبرید-الکتریکی تولید شده و از زمستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

0

اقتصاد خودرو-X3 پرفروش‌ترین مدل ب‌ام‌و است و سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار دستگاه از آن در جهان فروخته شد. از این ماشین یک مدل کاملا الکتریکی هم به نام iX3 تولید می‌شود. نسل جدید مدل الکتریکی سال آینده به بازار خواهد آمد و از نظر فنی با مدل‌های بنزینی و دیزل متفاوت است.

اقتصاد خودرو

مهم‌ترین تغییر در ظاهر X3 چراغ‌های جدید، جلوپنجره بزرگ‌تر و طرحی جدید برای سپر ماشین است. ماشین کمی بزرگ‌تر شده و جای سرنشینان بیشتر است. اتاق ماشین ساده‌تر طراحی شده و به تازه‌ترین فن‌آوری‌های دیجیتال ب‌ام‌و مجهز است. از جمله سیستم پارک نیمه خودکاری است که به راننده اجازه می‌دهد از بیرون و با استفاده از تلفن همراه ماشین را در سرعت‌های پایین کنترل کند.

قوی‌ترین مدل X3 موتور شش سیلندر ۳۹۸ اسب بخاری دارد. حداکثر سرعت این مدل به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتش ۴.۶ ثانیه است. این مدل X3 M50 xDrive نام دارد و با قیمت پایه ۸۴ هزار و ۴۱۰ یورو (۹۰ هزار و ۲۵۵ دلار) در آلمان گران‌ترین مدل این ماشین است. قیمت پایه ارزان‌ترین مدل X3 در آلمان ۶۵ هزار یورو است.

اقتصاد خودرو + ب‌ام‌و X3

مدل هیبرید-الکتریکی این شاسی‌بلند ۲۹۹ اسب بخار نیرو دارد و می‌تواند با نیروی باتری بین ۸۱ تا ۹۰ کیلومتر حرکت کند. حداکثر سرعت این مدل ۲۱۵ کیلومتر در ساعت است.

نزدیک‌ترین رقیب X3 در اروپا ولوو XC60 و مرسدس-بنز GLC است که ماه گذشته پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای متوسط لوکس اروپا بودند. آئودی Q4 ئی-ترون پس از ب‌ام‌و در رتبه چهارم فروش ماه می‌ بود.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=53617

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.