آستون مارتین برج می سازد

آستون مارتین جزییات تازه‌ای از برجی که در شهر میامی با همکاری این شرکت ساخته شده را منتشر کرد. آستون مارتین می‌گوید به خریدار لوکس‌ترین واحد این برج که پنت‌هاوسی سه طبقه است، یک دستگاه مدل ولکان کارخانه داده می‌شود.

0

اقتصادخودرو-ساخت برج ۶۶ طبقه آستون مارتین پنج سال پیش آغاز شد. پروژه تا چند ماه دیگر تمام می‌شود و تقریبا همه ۳۹۱ آپارتمان فروخته شده است. لوکس‌ترین واحد، پنت‌هاوس ۱۸۴۵ متری هفت اتاق خوابه‌ای است که در سه طبقه آخر برج قرار دارد. این واحد استخر، محل ورزش، آسانسور اختصاصی و ۶۸۰ متر فضای باز دارد.

این آپارتمان ۵۹ میلیون دلاری با الهام از ماشین‌های آستون مارتین طراحی شده است. از جمله پلکانی شیشه‌ای که با الهام از منحنی‌های آرم کارخانه طراحی شده است.

ُآستون مارتین+اقتصادخودرو

پلکان شیشه‌ای با الهام از آرم آستون مارتین طراحی شده است+اقتصادخودرو

آستون مارتین به مالک این خانه کتاب نفیسی از تاریخ و مدل‌های مشهور کارخانه را هدیه می‌دهد. شش صفحه آخر این کتاب قرار است با راهنمایی مالک آپارتمان و توسط یک خطاط نوشته شود. برای آپارتمان همچنین یک قطعه موسیقی کلاسیک نوشته و ضبط شده که به گفته این خودروساز حس زندگی در این خانه را منتقل می‌کند.

ماشینی که به مالک آپارتمان داده می‌شود، یکی از کمیاب‌ترین مدل‌های آستون مارتین است. آستون مارتین تنها ۳۴ دستگاه از این ماشین دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری ساخته است.

 آستون مارتین+اقتصادخودرو

برج میامی تنها پروژه ساختمانی آستون مارتین نیست. این شرکت در نیویورک هم مجموعه خانه‌های لوکسی طراحی کرده و به تازگی اعلام کرده قصد دارد پروژه‌ای مشابه در توکیو اجرا کند.

علاوه بر آستون مارتین، بنتلی و پورشه هم با همکاری شرکت‌های ساختمانی در میامی برج ساخته‌اند.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=34486

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.