آمادگی زمستانی ۱۱۵ پایگاه راهداری در کشور

مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما خبر داد.

0

به گزارش اقتصادخودرو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلام عباس بهرامی‌نیا با تشریح تمهیدات صورت گرفته این سازمان برای حفظ جاده‌ها در فصل سرما، اظهار داشت: تشکیل جلسات هماهنگی ستادی و استانی با مسوولان ذیربط کشوری با موضوع راهداری زمستانی و آماده سازی وتعمیر نمودن ماشین آلات از جمله این تمهیدات است.
وی با بیان اینکه به میزان ۸۰۰ تن مصالح (شن و نمک) راهداری زمستانی تهیه شده است، افزود: تعمیر و تجهیز پایگاه‌های راهداری زمستانی جهت اسکان، آموزش نیرو‌ها و تهیه لیست کشیک قرارگاه زمستانی ستاد و استانی از دیگر تمهیدات صورت گرفته است.
بهرامی نیا با اشاره به آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما، تصریح کرد: در کل کشور ۱۲۰۰ نفر نیروی راهدار و ۹۶۰۰ دستگاه در قالب ۴۳۰۰ اکیپ در ۱۱۵ پایگاه راهداری مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.
وی گفت: برای تعمیر نمودن ماشین آلات و نوسازی ناوگان مبلغ ۲۰۰۰ میلیار تومان اعتبار نیاز است.
مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان خاطر نشان کرد: هم وطنانمان برای اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی می‌توانند با سامانه ۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=33497

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.