ارائه تخفیف ویژه کارت اشتراک و رونمایی از اپلیکیشن امدادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

اپلیکیشن امدادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن هشتاد و هشتمین سالگرد تأسیس کانون در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری رونمایی شد و به همین مناسبت کارت های اشتراک امدادی با تخفیف ویژه به متقاضیان ارائه می شود.
 

0

اقتصادخودرو-به گزراش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اپلیکیشن امداد خودرو کانون با امکانات ویژه و خدمات نوین، روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 همزمان با سالروز 88 سالگی کانون، در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و با حضور دکتر محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رونمایی شد.

امداد خودرو کانون تا 21 بهمن 1401 در غرفه شماره 20 سالن 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، علاوه بر معرفی خدمات و فعالیت های خود، به متقاضیان و بازدیدکنندگان از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تخفیف ویژه در صدور کارت های اشتراک الماس، طلایی، نقره ای و برنزی ارائه می کند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به صورت شبانه روزی با شماره های 09629، 6423 و 1423-021 در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است.

 

ارائه تخفیف ویژه کارت اشتراک و رونمایی از اپلیکیشن امدادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=35906

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.