اسباب‌بازی در مقیاس واقعی

یک خودروساز بریتانیایی محصول جدیدی به بازار عرضه کرده که براساس یک ماشین کنترلی ساخته شده است. شرکت لیتل‌کار کمپانی می‌گوید این ماشین الکتریکی را طوری ساخته که برای رانندگی در جاده قانونی است و با هر بار شارژ می‌توان با آن تا ۲۰۰ کیلومتر رانندگی کرد.

0

اقتصاد خودرو-لیتل‌کار کمپانی برای ساخت مدل‌های کوچک از ماشین‌های کلاسیک مشهور است. قیمت این ماشین‌ها که با دقت زیاد در جزییات و در تعدادی محدود تولید می‌شود به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد. اما لیتل‌کار کمپانی برای محصول جدید خود روشی برعکس انتخاب کرده و یک اسباب‌بازی را در ابعادی واقعی ساخته است.

اقتصاد خودرو
 
لیتل‌کار کمپانی + اقتصاد خودرو
 

اسباب‌بازی که الهام بخش محصول جدید لیتل‌کار کمپانی است، در سال ۱۹۸۵ توسط شرکت ژاپنی تامیا به بازار عرضه شد و در دهه هشتاد میلادی بسیار محبوب بود. لیتل‌کار کمپانی تا حد ممکن به ظاهر این اسباب‌بازی که نامش تامیا وایلد وان است، وفادار مانده و دو ماشین به جز بخش‌هایی جزیی کاملا به یکدیگر شبیه هستند.

برای نزدیک‌تر کردن تجربه خرید ماشین به خرید یک اسباب‌بازی، لیتل‌کار کمپانی برچسب‌های روی ماشین را جداگانه برای خریدار می‌فرستد تا آنها را روی ماشین بچسباند.

لیتل‌کار کمپانی + اقتصاد خودرو
 

باتری‌های ماشین را می‌توان از ماشین جدا کرده و شارژ کرد. لیتل‌کار کمپانی می‌گوید ماشین را طوری ساخته که می‌توان با آن به راحتی در جاده‌های ناهموار حرکت کرد. قیمت ماشین ۳۵ هزار پوند (حدود ۴۵ هزار دلار) است و به صد نفر اولی که ماشین را بخرند یک دستگاه ماشین کنترلی هم هدیه داده خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=46659

توسط آرش خضر حیدری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.