اعمال قانون ۵۳۰۰ وسیله نقلیه بدلیل پوشش پلاک

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در پایتخت همچنان ادامه دارد.

0

اقتصاد خودرو-سرهنگ  احسان مومنی گفت: در هفته قبل حدود ۵۳۰۰ وسیله نقلیه بدلیل پوشش پلاک اعمال قانون گردیدند و علاوه بر آنکه مبلغ ۶۰ هزار  تومان جریمه برای آنان در پی داشت به کلاس‌های  آموزشی نیز  اعزام شدند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در واقع تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر درسطح معابر پایتخت، روزانه ۸۸۶ دستگاه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت که رانندگان آنان بدین صورت تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند را جریمه و رانندگان را به کلاس‌های  آموزشی  هدایت کردند.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین ۱۳۸ دستگاه موتورسیکلت در هفته گذشته بدلیل اینکه پلاک آنان توسط راکبین موتورسیکلت دستکاری  و مخدوش  و دیگر  قابل رویت توسط پلیس نبود متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی گفت: دستکاری در ارقام پلاک  تخلف  محسوب نمی‌شود و جرم است چرا که از  دید پلیس این اقدام راکبین موتورسیکلت جرم تلقی  شده و این افراد مجرم هستند و پلیس  چندین بار  در  این خصوص  و برخورد با این تخلف خاص  که از  سوی برخی انجام میشود اطلاع رسانی  کرده و عواقب این تخلف  را گوشزد نموده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در انتها گفت: این هفته نیز طرح تشدید برخورد با پوشش پلاک را در دستور  کار  داریم و همکاران بنده در صورت مشاهده به جد با این تخلف برخورد خواهند کرد چرا که دستکاری و پوشش پلاک خط  قرمز  پلیس  و خواست و مطالبه شهروندان می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=42902

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.