افتتاح چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بدون وزیر صمت!

چهارمین نمایشگاه خودرو با حضور ۲۵ شرکت در بخش‌های خودروی سواری، تجاری و کار  و اهالی رسانه در حال برگزاری است و جمعی از مدیران و مقامات نظیر معاون وزیر صمت و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از این نمایشگاه بازدید کردند و این در حالی است که عدم حضور وزیر صمت احساس می شود.

0

اقتصادخودرو-چهارمین نمایشگاه خودرو با حضور ۲۵ شرکت در بخش‌های خودروی سواری، تجاری و کار  و اهالی رسانه در حال برگزاری است و جمعی از مدیران و مقامات نظیر معاون وزیر صمت و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از این نمایشگاه بازدید کردند و این در حالی است که عدم حضور وزیر صمت احساس می شود.

 

صنعت و بازار خودرو در ماه های اخیر به یکی از چالش های اساسی تبدیل شده به طوری که مقام معظم رهبری هم بر ارتقا کیفیت خودرو تاکید کردند و برگزاری نمایشگاه با این دغدغه ها مصادف شد. در این شرایط که مشکلات پیرامون صنعت خودرو تشدید یافته، انتظار می رفت که وزیر صنعت در چهارمین نمایشگاه خودرو حضور یابد و به ابهامات پیش آمده پاسخ دهد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از 27 تا 30 اردیبهشت ماه جاری میزبان فعالین حوزه خودرو و بازدیدکنندگان است و قرار است در نمایشگاه مذکور12تا 14 محصول جدید به بازار ایران معرفی شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=19216

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.