افزایش چهار درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش چهار درصدی مصرف بنزین از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

0
اقتصاد خودرو-جعفر سالاری نسب مدیرعامل این شرکت گفت:­ به‌طور میانگین از ابتدای امسال تاکنون یعنی یکم تا پنجم فروردین ۱۴۰۳، ۱۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال یعنی یکم تا پنجم فروردین سال ۱۴۰۲، با ۱۱۴ میلیون و ۶۶۰ هزار لیتر، ۴.۱ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در روز‌های شنبه، چهارم فروردین و یکشنبه، پنجم فروردین نیز به‌ترتیب ۱۲۰.۵ و ۱۲۲.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این اعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال یعنی چهارم و پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ با ۱۱۰ و ۱۲۰.۹ میلیون لیتر، به‌ترتیب ۹.۵ و ۱.۳ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان تصریح کرد: نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد نصابی بی‌سابقه‌ ­در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=50629

منبع صداوسیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.