اقدامات بنیادی در خصوص خودروسازان در حال انجام است

رییس سازمان ملی استاندارد:

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: اقدامات بنیادی و تحولی در دولت در بحث خودروسازان در حال انجام است تا کارخانجات خودروسازی کیفیت را در ساخت خودرو رعایت کنند.

0

اقتصاد خودرو – مهدی اسلام پناه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که امروز، ۲۵ اردیبهشت ماه در اهواز انجام شد، با اشاره به شوک‌هایی که پیوسته در بحث نظارت به خودروسازها وارد می شود و در بسیاری از موارد حتی جلوی پلاک شدن خودروها گرفته شده است، درخصوص واردات خودرو، اظهار کرد: اتفاقی که در ۱۰ سال اخیر رخ نداده در حال رخ دادن است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اقدامات بنیادی و تحولی در دولت در بحث خودروسازها در حال انجام است تا کارخانجات خودروسازی کیفیت را در ساخت خودرو رعایت کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به نارضایتی مردم از خودروهای بی کیفیت تولید داخل گفت: این نارضایتی ممکن است به دیگر کالاهای صنعتی تولید داخل و خدمات تسری پیدا کند.

اسلام پناه با بیان اینکه در حال جنگیدن با هزارتوی مافیای فساد در خودروسازی هستیم، تصریح کرد: لازم است همه نهادهای نظارتی برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی ورود کنند.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که سازمان استاندارد به آن ورود کرده است بحث اوزان و مبارزه با کم فروشی است که در بسیاری از کالاها شاهد آن هستیم.

 

 

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=19005

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.