امضای تفاهم نامه شرکت آتین پارت با شرکت کارپرداز

شرکت آتین پارت با امضا تفاهم نامه با کارپرداز با استفاده از ظرفیت های این مجموعه قرار است گامی جدید در راستای خشنودی مشتری بردارد.

0

به گزارش اقتصاد خودرو، در اولین روز از چهارمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب  با حضور مدیران عامل شرکت آتین پارت و شرکت کارپرداز این تفاهم نامه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که از ابتدای خرداد ماه سال ۱۴۰۱ وارد فاز اجرایی خواهد شد قرار است شرکت کارپرداز به عنوان بازوی لجستیک شرکت آتین پارت خدماتی مانند،انتقال خودرو به تعمیرگاه ، تعویض پلاک، ترخیص و معاینه فنی خودرو و… را بدون حضور مالک خودرو ارائه دهد. این خدمات به نوبه خود تغییری اساسی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش بروز به مشتریان است . به این ترتیب صاحبان خودرو می‌توانند تمام این امور را به سفیران کارپرداز بسپارند.
این تفاهم نامه از جایی مهم جلوه می کند که همکاری میان این دو گروه می تواند علاوه بر صرفه جویی بسیار زیاد در وقت و هزینه ها، با توجه به شناخت طرفین از نحوه خدمات مورد نیاز مشتری،بهترین را انتخاب کنند.همچنین ارائه این خدمات میتواند در راستای استانداری سازی خدمات پس از فروش به مشتریان گامی نوین و منحصر بفرد باشد.
تفاهم نامه کار پرداز و آتین پارت به نحوی است که پس از تماس مشتری با آنها، خودرو توسط سفیر کارپرداز از صاحب خودرو تحویل گرفته و پس از انجام خدمات درخواستی خودرو را مقابل منزل تحویل مشتری می دهند.
این خدمات مشترک از کارپرداز و آتین پارت در شرایط امروز جامعه که افراد فرصت کم و محدود شناخت کافی از مراکز خدماتی ندارند بسیار کاربردی بوده و می تواند بدون نیاز به حضور مالک خودرو به مسائل درخواستی آنها بپردازد.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=19468

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.