اولین شاسی‌بلند فراری تا پایان تابستان رونمایی می شود

فراری پس از نمایش مدل شاسی‌بلند خود اعلام کرد که قصد ندارد تعداد زیادی از این ماشین تولید کند. اولین شاسی‌بلند کارخانه ایتالیایی به نام پوروسانگ (Purosangue) قرار است تا پایان تابستان رونمایی شود و از سال ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد.

0

اقتصادخودرو-انریکو گالریا، مدیر بازاریابی فراری پس از مراسمی خصوصی که برای مشتریان قدیمی فراری برگزار شده بود، گفت که تولید پوروسانگ از بیست درصد کل تولید فراری بیشتر نخواهد شد. او گفت استقبال از این ماشین بسیار خوب است و این تقاضای بالا باعث دردسر کارخانه شده است.

فراری علاقه چندانی به تولید شاسی‌بلند نداشت، اما استقبال بسیار خوب از شاسی‌بلندهای پورشه و لامبورگینی و فشار بازار باعث شد تا فراری پوروسانگ را به محصولاتش اضافه کند. با این حال فراری نمی‌خواهد تقاضای زیاد باعث افزایش تولید شود و خاص بودن این مارک را تهدید کند.

اولین شاسی‌بلند فراری تا پایان تابستان رونمایی خواهد شد

تولید فراری در سال ۲۰۲۰ کمتر از ده هزار دستگاه بود و در سال ۲۰۲۱ به بیش از یازده هزار و ۱۵۰ دستگاه افزایش یافت.

استراتژی فراری تفاوت زیادی با رقیبانش دارد. تولید پورشه پیش از عرضه اولین مدل شاسی‌بلندش در سال ۲۰۰۵ حدود ۹۶ هزار دستگاه بود. این شرکت سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماشین تولید کرد که نزدیک به شصت درصد آن شاسی‌بلند بود.

لامبورگینی هم اعلام کرده که در دو سال گذشته بیست هزار دستگاه از مدل اوروس ساخته است. سهم این شاسی‌بلند از فروش هشت هزار و ۵۰۰ دستگاهی این شرکت در سال ۲۰۲۱ بیش از شصت درصد است.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=24503

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.