بازدید از غرفه ۳کلیک توسط مسئولان وزارت میراث، گردشگری و صنایع دستی

0

اقتصادخودرو-علی دارابی( قائم‌مقام وزیر و معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران) در بازدید از  غرفه سه کلیک، حمایت بیشتر از فعالان گردشگری را توصیه کرد.

همچنین در حین این دیدار مهدی حسینی مدیر تورهای اروپایی این مجموعه یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی در سه کلیک اتفاق افتاده و امیدواریم با کاهش روند همه گیری کرونا؛ منتظر شکوفایی بیش از پیش گردشگری باشیم. در آخر آقای حسینی توضیحاتی درباره نقشه راه سه کلیک و تسهیل گردشگری برای مخاطبان ارائه کرد.

بازدید از غرفه ۳کلیک توسط مسئولان وزارت میراث، گردشگری و صنایع دستی

یکی دیگر از افراد شاخص؛ عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز از غرفه سه کلیک در این نمایشگاه دیدن داشتند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در پانزدهمین دوره خود که در تهران برگزار شده است با حضور هیات‌هایی از کشورهای همسایه (عراق، پاکستان، عمان، افغانستان) در دروان کرونا؛ نوید روزهای خوب سفر را می دهد. اگر از جمله افرادی هستید که گردشگری و سفر برای شما در اولویت است؛ بازدید از این نمایشگاه، فرصت خوبی برایتان خواهد بود تا با مراجعه به سالن 38، با سه کلیک و خدمات این سایت (3click.com)آشنا شوید.

سه کلیک

 

سه کلیک با خانواده 300 هزار نفری اش از زمان شروع کرونا تا به الان توانسته با خدمت رسانی عالی در حوزه گردشگری؛ از جمله : رزرواسیون آنلاین هتل، خرید بلیط هواپیما، رزرو تور و جاذبه های گردشگری، خاطرات خوبی را برای مسافرین بسازد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=10662

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.