برگزاری رالي گردشگري خانوادگي كاركنان پلیس راهور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

هشتمین دوره رالي تور گردشگري خانوادگي كاركنان پلیس راهنمايي و رانندگي فراجا گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در تهران برگزار شد.

0
به گزارش اقتصادخودرو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی تور که همچون سال های گذشته از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برنامه ریزی و طراحی شده بود، روز جمعه 22 مهر 1401 با حضور سردار هاديانفر رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فراجا، جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونان اجرايي و اجتماعي و فرهنگ ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي فراجا در مسیر شهرك آزمايش- منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد، برگزار شد.
در این رویداد 130 دستگاه خودرو شركت كننده شامل 120 تيم در کلاس همگاني و 10 تيم در کلاس پيشرفته رقابت خود را از شهرك آزمايش آغاز کردند و پس از طی مسیر 150 کیلومتری در زمان 2 ساعت و 40 دقیقه، به منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد رسیدند.
مراسم اختتامیه رالی گردشگري خانوادگي كاركنان پلیس راهور که شامل بخش های مختلف فرهنگی و هنری بود، با معرفي نفرات برتر اول تا سوم سطح پيشرفته و اول تا دهم سطح همگاني از سوی تیم داوری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و همچنین اعطاء جوايز نقدي و لوح قهرماني به برترین ها، به کار خود پایان داد.

برگزاری رالي گردشگري خانوادگي كاركنان پلیس راهور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانیبرگزاری رالي گردشگري خانوادگي كاركنان پلیس راهور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=30096

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.