برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپاسیتروئن

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپاسیتروئن برای سال منتهی به 29 اسفند 1401 با حضور 50 درصد سهامداران، برگزار شد.

0

 اقتصاد خودرو-در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپاسیتروئن (سهامی خاص) علی شیدایی به عنوان رئیس هیات‌رئیسه مجمع و سیدمهدی قاسمی و داود عبداللهی به عنوان ناظر و مصطفی نوروزی به عنوان بازرس قانونی و علیرضا بیاتی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

پس از ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند سال گذشته تصویب شد و در ادامه پس از ارائه گزارش فعالیت هیأت‌مدیره، مهم‌ترین برنامه‌ها و پروژه‌های انجام‌شده در سال 1401 و اقدامات و برنامه‌های سال 1402 برای حاضرین در مجمع بیان و به تصویب رسید.

سیدمحمدرضاموسوی،‌ مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن درباره فعالیت‌های انجام‌شده این شرکت، به راه‌اندازی تولید دو محصول ساینا دوگانه سوز و ساینا اتوماتیک در سال 1401 اشاره داشت و گفت: فرآیند راه‌اندازی تولید خودروی سیلک در سال جاری در جریان است و پس از تست خودرو، تولید انبوه آن آغاز می‌شود.

به گفته او، راه‌اندازی خط فرعی راه‌آهن، راه‌اندازی دو پروژه ربات AGV (Automatic Guided Vehicle) و MGV (Mechanically guided vehicle) به عنوان جایگزین لیفتراک و جک‌پالت در سالن‌های تولیدی برای اولین بار در کشور، آماده‌سازی ساختمان پنج‌طبقه اداری پس از گذشت 10سال، امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت سایپاسیتروئن با دانشگاه کاشان و اصلاح و ارتقاء سیستم نظارت تصویری از مهم‌ترین برنامه‌های انجام‌ شده در سال 1401 بوده است.

‌مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن در ادامه به وضعیت شاخص‌های کیفی شرکت در سال 1401 پرداخت و خاطرنشان کرد: شرکت سایپاسیتروئن توانست سال گذشته رتبه اول شاخصGMF  (شاخص تعداد اظهارات تاییدشده مشتری در تولیدات 3، 12 و 36 ماه اول استفاده محصول) و رتبه اول شاخص Follow up (شاخص سلامت خودرو در بدو تحویل) در بین شرکت‌های گروه سایپا را به خود اختصاص دهد و در شاخص‌های SVA (ارزش افزوده سهامداران) و IQS (کیفیت اولیه محصول) نیز به ترتیب 11 و 17 درصد، بهبود داشته است.

در ادامه این جلسه حسابرس مستقل، بازرس و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت سایپاسیتروئن جهت درج آگهی انتخاب شد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=41114

منبع سایپا نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.