ب‌ام‌و «نویه کلاس»

مدیر ب‌ام‌و می‌گوید این کارخانه چند هفته دیگر کانسپتی از یک ماشین الکتریکی رونمایی خواهد کرد که از نظر فنی و ظاهری به مدلی که قرار است به بازار عرضه شود بسیار شبیه است. به گفته اولیور زیپسه، این کانسپت که «نویه کلاس» یا به آلمانی «کلاس جدید» نام دارد، آینده ب‌ام‌و را ترسیم خواهد کرد.

0

اقتصاد خودرو-نام کانسپت از ماشین‌هایی گرفته شده که ب‌ام‌و در اوایل دهه شصت میلادی به بازار عرضه کرد و باعث شد تا از شرکتی در آستانه ورشکستگی به خودروسازی موفق تبدیل شود. کانسپت جدید همزمان با شصت سالگی عرضه اولین مدل از «نویه کلاس» رونمایی ‌می‌شود و در نمایشگاه مونیخ در ماه سپتامبر نمایش داده خواهد شد.

ب‌ام‌و در دو سال گذشته دو کانسپت از مدل‌های الکتریکی آینده‌اش نمایش داده که یکی سازگاری ماشین با محیط زیست و دیگری فن‌آوری‌های پیشرفته ماشین را نمایش می‌داد. کانسپت دوم سال گذشته در نمایشگاه محصولات الکتریکی در لاس‌وگاس رونمایی شد. بدنه این ماشین با جوهری الکترونیکی ساخته شده بود و می‌شد رنگ بدنه را به انتخاب راننده تغییر داد.

ب‌ام‌و می‌گوید براساس پلتفرم «نویه کلاس» ابتدا یک مدل سدان هم‌اندازه ب‌ام‌و سری ۳ و یک شاسی‌بلند متوسط خواهد ساخت. این ماشین‌ها علاوه بر کارخانه ب‌ام‌و در آلمان، در مجارستان و مکزیک هم تولید خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=41891

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.