تامین نیاز صنعت ریلی به لنت ترمز توسط «جهان‌ترمز کاشان»

با همت و تلاش تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفـــــــته در این بخش، سال‌هاست کشور از واردات لنت‌ترمز بی‌نیاز شده و شرکت‌های توانمند داخلی انواع لنت‌ترمز را برای کلیه وسایل نقلیه تامین می‌کنند.

0

اقتصاد خودرو – درحالی امروز نیاز کشور در صنعت لنت‌ترمز به‌ویژه در بخش ریلی توسط تولیدکنندگان توانمند داخلی تامین می‌شود که درگذشته بخشی از آن که شامل خودروهای سواری، کامیون، قطار و … است، از خارج کشور تامین می‌شد. بر این اساس با همت و تلاش تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفـــــــته در این بخش، سال‌هاست کشور از واردات لنت‌ترمز بی‌نیاز شده و شرکت‌های توانمند داخلی انواع لنت‌ترمز را برای کلیه وسایل نقلیه تامین می‌کنند. در این‌جا به‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته اشاره می‌کنیم که از تاریخ سوم تا ششم خردادماه سال 1401 برگزار شد و بخشی از آن به‌قطعات مرتبط با صنعت حمل‌ونقل ریلی اختصاص یافت.
شرکت «جهان‌ترمز کاشان» نیز همانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور یافت و تولیدات خود را درعرصه حمل‌ونقل ریلی به‌نمایش گذاشت. این شرکت علاوه‌بر تولید انواع لنت‌ترمز برای وسایل نقلیه ریلی، تولیدکننده انواع لنت‌ترمز خودروهای سبک و سنگین، ماشین‌آلات کشاوری و راهسازی و همچنین لنت کلاچ کلیه خودروهاست. درهمین زمینه سیدمیثم لاجوردی، رئیس هیات‌مدیره شرکت «جهان‌ترمز کاشان» می‌گوید: «شرکت «جهان‌ترمز کاشان» مشابه با سال‌های قبل به‌عنوان عضو فعال در صنعت و تولیدکننده انواع لنت‌ترمز مورد نیاز وسایل نقلیه ریلی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و همواره تلاش کرده همراه با فعالان عرصه صنعت ریلی کشور در راستای داخلی‌سازی قطعات مورد نیاز این صنعت گام‌های موثری بردارد.»
وی می‌افزاید: «باعث افتخار است که طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان لنت‌ترمز وسایل نقلیه ریلی همچون شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو تهران)، راه‌آهن جمهوری‌اسلامی‌ایران (اعم از اداره کل واگن‌ها و نواحی)، شرکت نوین‌صنعت رجا و … سال‌هاست ازمحصولات این شرکت در ناوگان خود استفاده می‌کنند. »
در نهایت امید است با حمایت‌های در خور و شایسته از این صنعت از جانب بخش‌های دولتی و خصوصی در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه و پیشرفته این صنعت و صنایع وابسته به آن بیش از پیش در میهن عزیزمان ایران باشیم.

 

 

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=21191

منبع اخبار خودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.