ترخیص 2.5 میلیون حلقه لاستیک باری و سنگین از گمرک

0

اقتصاد خودرو-علیرضا اکبرپور با اشاره به وضعیت ترخیص لاستیک باری و سنگین از گمرکات استان هرمزگان اظهارداشت: از فروردین امسال تا تا ۲۸ آذر ماه سال ۹۹ بالغ بر ۲ میلیون و ۵۳۷ هزار حلقه لاستیک باری و سنگین معادل ۹۳ هزار ۵۳۷ تن از گمرکات این استان ترخیص شده است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان تصریح کرد: در ۴۰ روز اخیر بیش از ۲۰ هزار تن لاستیک سنگین و باری با انجام تشریفات گمرکی به بازار توزیع و مصرف رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم سایر لاستیک ها اعم و سبک و غیره نیز ۲۱۸ تن بوده است، بیان داشت: ۱۹۵ تن لاستیک از اول فروردین تا ۱۸ آبان ماه و مابقی آن از ۱۸ آبان تا ۲۸ آذرماه ترخیص شد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان در مورد لاستیک‌هایی که در جریان انجام تشریفات گمرکی هستند، یادآور شد: از اول فروردین امسال تا ۱۸ آبان ماه سال جاری اظهارنامه بیش از ۹۳ هزار حلقه لاستیک باری و سنگین در جریان اخذ مجوزهای لازم برای ترخیص از گمرک هستند که  ۳۱۰ تن آن مربوط به ۸ ماه گذشته و مابقی نیز در ۴۰ روز اخیر به جریان افتاده است.

اکبرپور ادامه داد: در مجموع حدود ۴ هزار تن لاستیک باری و سنگین جدید نیز به صنعت حمل و نقل می‌گیرد تا در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.