تشریح روند تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در حوزه مبارزه با مواد مخدر

دادستان تهران خبر داد

دادستان تهران از تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده در پرونده‌های مواد مخدر خبر داد.

0

اقتصاد خودرو – علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا درباره تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در پرونده‌های مواد مخدر، گفت: با پیگیری‌های مستمر و مداوم صورت گرفته از سوی دادستانی عمومی و انقلاب تهران، همه وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که دارای احکام قطعی و مربوط به شهر تهران بودند، تعیین تکلیف شدند.

دادستان تهران در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اقدامات دادستانی عمومی و انقلاب تهران در راستای کاهش اطاله دادرسی نیز گفت: در حال حاضر کلیه اوقات دادرسی بالای یک ماه در دادسرای تهران باطل شده و وقت‌های زیر یک ماه تعیین شدند؛ همچنین تمامی اوقات دادرسی شعب اجرای احکامی که موجودی آن‌ها بالای هزار فقره است، ۴۵ روزه تعیین شد.

صالحی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده طی سه ماه گذشته، بالغ بر ۱۴ هزار پرونده از موجودی شعب تحقیق و اجرای احکام دادسرای تهران کاهش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین عنوان کرد: طی سه ماه گذشته با تلاش دادستانی تهران در ۲۵ فقره پرونده قتل، سازش و رضایت حاصل شده است.

 

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=12231

منبع بازار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.