تصمیم شورای رقابت درخصوص قیمت خودروهای مونتاژی قطعی است

سخنگوی شورای رقابت گفت: تصمیم شورای رقابت درخصوص قیمت خودروهای مونتاژی قطعی است و باید اجرا شود.

0

اقتصادخودرو-اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت در خصوص ارسال نامه وزارت صمت به این شورا و درخواست بازنگری در قیمت‌های خودروهای مونتاژی گفت: شورای رقابت کارگروه تخصصی در زمینه خودرو ایجاد کرد که در این کارگروه معاونت حمل و نقل وزارت صمت و سازمان حمایت حضور دارند.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری وظیفه شورای رقابت نیست‏، افزود: شورا قیمت‌های محاسباتی محصولات خودرو‌های مونتاژی را که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به کارگروه خودرو ارائه داده بود را پس از بررسی و ارزیابی به وزارت صمت اعلام کرد.

شجاعی تصریح کرد: شورای رقابت نامه‌ای را از وزارت صمت به‌طور غیررسمی مبنی بر درخواست بازنگری قیمت‌های خودروهای مونتاژی دریافت کرد که این موضوع در کارگروه خودرو و شورا بررسی شد و شورای رقابت به نظر قبلی خود پایبند است و باید اجرا شود.

سخنگوی شورای رقابت درباره تعیین‌تکلیف برخی خودروهای مونتاژی که در لیست قیمت‌گذاری نبودند، گفت: سازمان حمایت هنوز اطلاعات این خودروها را به شورا اعلام نکرده و در صورتی که سازمان حمایت اطلاعات را به کارگروه خودرو ارائه کند احتمالا قیمت این خودروها تا هفته آینده نهایی و به وزارت صمت ابلاغ می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38319

منبع صداوسیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.