جدیدترین محصول جدید فرداموتورز T5 معرفی شد

0

اقتصادخودرو-به گزارش خودرو پلاس، فرداموتورز با سابقه و تجربه ای که در تولید محصول برای تولیدکنندگان بزرگ کشور برای خود به دست آورده و اندوخته ،توانسته است طی مدت زمانی که از ورودش به عرضه تولید می گذرد خود را به عنوان یکی از بازیگران بازار خودرو معرفی کند.

این گروه با شناسایی خلاء ها و نیازهای بازار به رغم شرایط سختی که برای تولیدکنندگان وجود داشته و دارد اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده است که از یک سو به اندازه خود نقشی در تنظیم بازار و از سوی دیگر استفاده درست،صحیح و اصولی ای از اندوخته ها و زیرساخت های خود داشته باشد.

در واقع  فردا موتورز بعد از عرضه ،فردا SX6  که تحریم ها مانع از شکل گیری بازاری درست وحقیقی برای این شرکت شد با عبور از گردنه تحریم ها و شرکای تجاری و حرکت به سمت پر رنگ کردن نشان تجاری خود،در سال 1400 این شرکت  فردا SX5 را معرفی و تولید کرد. درتابستان سال جاری نیز سومین محصول از نشان که یک سدان بود با نام فردا 511 وارد بازار شد. البته این سدان بر خلاف دو محصول قبلی ماحصل همکاری با دانگ‌ فنگ نبود و فردا موتورز این سدان را در همکاری با دیگر خودروساز چینی یعنی چانگان به بازار خودروی کشور معرفی کرد.

T5

 

تی 5 رقیب جدیدی برای بازار

بعد از معرفی سدان فردا 511 و پیرو قولی که داده بودند، سومین محصول از همکاری با دانگ فنگ نیز معرفی شد.کراس اووری که می تواند یک رقیب جدی برای برخی محصولات گروه بهمن و مدیران خودرو و سایر بازیگرانی باشد که در بازار این سگمنت نقشی فعال دارند.این محصول البته یکی از جدیدترین کراس‌اورهای دانگ‌ فنگ (DFM) که بنا به شرایط تحریمی زودتر نتوانسته است وارد ایران شود.

مشخصات دانگ فنگ T5

T5 با طول تقریبی 4.4 متر و فاصله محوری 2.7 متر، در رده کراس‌های جمع و جور قرار می گیرد. فردا T5 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و همچنین موتورهای 1.5 لیتری توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ قابل خریداری است از آنجایی که موتورهای 1.6 لیتری و 1.8 لیتری آن نیز فقط با گیربکس‌های دستی همراه می‌شوند، پس باید منتظر آمدن T5 با موتور 1.5 لیتری‌اش باشیم؛ موتوری با تکنولوژی MIVEC میتسوبیشی که مشخصاتش را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

نوع موتور،1.5 لیتر توربو؛قدرت،153 اسب بخار؛گشتاور،230 نیوتن متر؛گیربکس6 دنده اتومات؛مصرف 7.8 لیتر وسرعت  160 کیلومتربرساعت بخش دیگری از مشخصات فنی FMC T5 است که چندی پیش فروش آن برای عاملیت های این شرکت آغاز شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=10531

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.