جلسه بررسی فعالیت های شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه برگزار شد

جلسه بررسی فعالیت های شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه با حضور مدیرعامل بانک و اعضای هیات بازرسی معاونت امور اجتماعی وزارت کشور برگزار شد.

0

به گزارش اقتصادخودرو، در جلسه ای که روز سه شنبه مورخ 24 خرداد ماه با حضور اعضای هیات بازرسی معاونت امور اجتماعی وزارت کشور، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر، معاونین مدیرعامل و برخی از روسای ادارات بانک سرمایه در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، عملکرد و برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه تشریح شد.

در ابتدای جلسه فرج اله قدمی مدیرعامل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه، توضیحاتی در خصوص اهمیت موضوع عفاف و حجاب بیان داشت و با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب با توجه به جایگاه هر فرد متفاوت خواهد بود، بر اهمیت متفاوت بودن برنامه‌ریزی برای ترویج و تبلیغ این موضوع تاکید کرد.

سپس ایمان اصغری، رئیس اداره مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک سرمایه، گزارشی از عملکرد این شورا در خصوص فعالیت های محوله و اقدامات انجام شده ارائه نمود.

در ادامه این جلسه، علیرضا جانه، عضو هیات بازرسی معاونت امور اجتماعی وزارت کشور مباحثی در خصوص هم‌اندیشی در زمینه لزوم و رعایت عفاف و حجاب و اثرات آن در جامعه و پوشش اداری مناسب در سازمان ها و محیط کاری مطرح و بر نظارت مستمر بر واحدها تاکید کرد.

در پایان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی مناسب در خصوص ترویج، تبلیغ و اقناع مخاطبان در خصوص موضوع عفاف و حجاب، اعضای حاضر در جلسه وارد بحث شدند و نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=23541

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.