حذف واردات خودرو در ادامه مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت خواهد بود

نماینده مردم سبزوار در مجلس:

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به معضل خودرو در کشور، گفت: حذف واردات خودرو بنا به هر دلیلی مورد احترام، اما ادامه همان مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت و انحصار عاری از رقابت سالم خواهد بود.

0

اقتصاد خودرو – بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: شهادت جانسوز و مظلومانه روحانی جهادی که یکی از رهروان واقعی امیر مومنان علی ابن ابی طالب در ماه مهمانی خدا بود و در حرم امن موسی بن رضا (ع) و به دست شقی ترین مزدوران و عروسک های دست ساز جاهلیت مدرن انجام گرفت را به پیشگاه ولیعصر و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنم و اهانت و گستاخی به حرم امام مهربانی ها را محکوم می کنم.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس افزود: این حادثه و حوادث غم انگیز اخیر در گنبد و اینکه مجری یک تبعه خارجی انتخاب شده است، از توطئه ای جدی و حساب شده پرده برمی دارد که باید با دقت رصد و منشأیابی و مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بنیادین ما در کشور موضوع خودرو است، افزود: هیچ کشوری با چنین معضلی روبه رو نیست، اگر بپذیریم مسئله خودرو یکی از سه مسئله اصلی کشور است سوال اینگونه مطرح می شود که اکنون مجلس و دولت برای حل این مسئله چه اقدام عملی انجام داده اند.

محبی یادآور شد: حذف واردات خودرو به هر دلیل و با هر مستنداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان انجام داده اند مورد احترام است اما ادامه همان مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی کیفیت و انحصار عاری از رقابت سالم را ایجاد می کند و تا کی این موضوع باید به عنوان مسئله ملت شریف ایران باقی بماند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: ارابه های مرگی که در باز شدن یک کیسه هوای محدودی که در خودرو در نظر گرفته شده ناتوانند و آن ها تا کی و تا چه میزان تلفات، می خواهند طی طریق کند لذا از دولت به ویژه وزیر صمت درخواست دارم نارضایتی گسترده ملت شریف ایران را خواست ببیند و کمیسیون صنایع به صورت عاجل در تقابل با این بی تدبیری چاره ای بیاندیشد.

 

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=13994

منبع بازار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.