حمایت از واحدهای تولیدی با محوریت بانک ملی ایران

عضو هیات عامل و و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور طی بازدید از اداره امور شعب بانک ملی استان مرکزی در همایش بررسی عملکرد حضور یافته و رهنمودهای لازم را در خصوص بهبود و ارتقای سطح عملکردی شعب استان ارائه نمودند.

0

اقتصاد خودرو-به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نجف زاده در نشست با کارکنان ستادی، روسای حوزه و شعب ممتاز و شعب تابعه این استان گفت: بهبود تراز بانک با ایده‌های خلاقانه واحد صف و تولید محصول کاربردی با شرایط و محدودیت های فعلی میسر خواهد شد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور فعالیت مطابق با شرایط و محدودیت های فعلی و استفاده بهینه از بازخوردهای واحد صف در طراحی و ارائه محصولات کاربردی را از عوامل مهم جذب منابع موثر و بهبود تراز این بانک برشمرد و بیان کرد: تراز نقدینگی و مدیریت انضباط مالی باید در همه ارکان بانک اجرایی شود.

وی بر ارتقای شاخص های بانک و دستیابی به شاخص ممتاز عملکردی از طریق همگرایی، همدلی و هم افزایی توام با روحیه انگیزشی تاکید کرد.

نجف زاده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رشد تولید و مهار تورم اظهار کرد: استان مرکزی با توجه به پتانسیل بالای شهرک های صنعتی و تاثیرگذاری آن در ابعاد اقتصادی و اجتماعی باید در دستیابی به منابع بیشتر و افزایش سهم بازار کوشا باشد.

عضو هیات عامل بانک نظارت ثمربخش و مستمر را یکی از عوامل بنیادی موفقیت در کاهش مطالبات استان دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی های بانک ملی ایران در سال جاری، تلاش مضاعف همراه با برنامه را از همکاران استانی خواستار شد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور با تاکید بر اهمیت جایگاه و برند بانک گفت: حفظ انگیزه، امید و آرامش فکری همکاران توام با تلاش بی وقفه در شناساندن پارامترهای بی رقیب بانک باید مدنظر باشد.

وی خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت نقدینگی مستلزم تلاش همه ارکان بانک است و با توجه به اهمیت منابع انسانی، همکاران باید نهایت سخت کوشی و مجاهدت خود را برای خدمات دهی مناسب تر و دستیابی به اهداف به کار گیرند.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران طی این سفر در بازدیدهای فشرده از شرکت های بزرگ و مطرح این استان از جمله پالایشگاه شازند، کشتارگاه صنعتی درسا مرغ، مجموعه تولیدی، خدماتی، رفاهی قزل پارک و آریا عمران جی دلیجان، شرکت های عالیفرد(سن ایچ)، بهتام روانکار و کابل متال ساوهدر بازدید کرد و راه های افزایش تعاملات سازنده با تولیدکنندگان این استان را بررسی کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=40741

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.