حمایت فیا از همکاری ایران و عراق برای تسهیل در تردد زمینی مسافران

معاون سفر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی اعلام کرد:

فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی آمادگی خود را برای همکاری و تسهیل گری در زمینه تفاهم دو کشور ایران و عراق برای تسهیل و تسریع تردد زائران و مسافران اعلام کرد.

0

اقتصادخودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، حبیب ترکی معاون سفر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در جلسه ای مشترک با محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و عمر حمید علی دبیرکل کلوپ اتومبیلرانی عراق، که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فیا، انتخاب محمد حسین صوفی به عنوان یکی از شش عضو کمیته تأیید صلاحیت مدیران فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی را برای کشورمان حائز اهمیت دانست و ضمن تبریک به ایشان این فرصت را یک موقعیت خوب برای ایران و فیا دانست.

او عضویت در این کمیته را ظرفیت بزرگی خواند و برنامه، ایده و طرح های ایران در مجامع بین المللی و تأثیر گذاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در این کمیته را سازنده و‌ ویژه دانست.

ترکی، از سفر قریب الوقع خود به همراه محمد بن سلیم رئیس فیا به ایران خبر داد و گفت: علاقه مند سفر به ایران هستیم چرا که آنچه از ایرانیان می دانیم این است که مردمانی خونگرم و مهمان نواز با فرهنگی غنی و تمدنی کهن هستند.

معاون سفر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در ادامه از همکاری ایران و عراق برای تسهیل و تسریع در تردد اتباع دو کشور از طریق مرزهای زمینی استقبال کرد و گفت: ما آماده همکاری و تسهیل گری در این زمینه هستیم به طوری که حمایت کامل فیا شامل این تفاهم خواهد بود. در این راستا هماهنگی‌های لازم را با شورای امور گمرکی جهان که ایران نیز سال گذشته به عنوان یکی از 12 عضو آن انتخاب شده است، انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=33894

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.