حمایت همیشگی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از اقدامات و برنامه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

رئیس FIA تأکید کرد:

محمد بن سلیم در جلسه برخط با محمد حسین صوفی: فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی همواره حامی و پشتیبان برنامه ها و اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

0

اقتصاد خودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ابتدای جلسه ای که روز شنبه 5 اردیبهشت 1403 به صورت بر خط برگزار شد، ضمن قدردانی از پیام تسلیت محمد بن سلیم رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در پی شهادت رئیس جمهوری کشورمان و همراهان شهیدشان، از آمادگی ایران برای برگزاری كارگاه بين ‏المللی «آشنايی با كارنه دوپاساژ الكترونيكی و كنوانسيون ‏های حمل و نقل جهانی»، خبر داد.

او اضافه کرد: این کارگاه ویژه مديران و كارشناسان امور گمركي و اتومبيلراني عضو فیا و سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در کنار آشنايي با كارنه دوپاساژ الكترونيكي و كنوانسيون‏هاي حمل و نقل جهانی، از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید کرده و با زیبایی ها و ظرفیت های بی شمار کشور کهن ایران آشنا خواهند شد.

بن سلیم نیز حمایت و پشتیبانی خود و تمامی بخش های فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (فیا) از این اقدام و تمامی فعالیت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران را اعلام کرد و گفت: کانون ایران در هر شرایطی حمایت FIA را خواهد داشت و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر كارگاه بين‏المللي «آشنايي با كارنه دوپاساژ الكترونيكي و كنوانسيون‏هاي حمل و نقل جهانی»، نیز انجام خواهد شد.

او در ادامه از محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای عضویت در گروه جدید منای موبیلیتی که اعضای آن را کلوپ های موبیلیتی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا تشکیل می دهند، دعوت کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=52609

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.